Mår bättre igen!
Augustibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Mår bättre igen!

    Tack och lov har smärtan i rygg och höfter blivit mycket bättre igen! Känns underbart! Var verkligen sjukt jobbigt när det var som värst och jobbet var en riktig plåga. Men nu går allt så mycket smidigare igen Blir nog inga problem att jobba de här sista 3 veckorna om det fortsätter så här.
  2. 1
    Mår bättre igen! Tack och lov har smärtan i rygg och höfter blivit mycket bättre igen! Känns underbart! Var verkligen sjukt jobbigt när det var som värst och jobbet var en riktig plåga. Men nu går allt så mycket smidigare igen Blir nog inga problem att jobba de här sista 3 veckorna om det fortsätter så här.
  3. Medlem sedan
    Dec 2014
    #2
    Citat Ursprungligen postat av rosa_84 Visa inlägg
    Tack och lov har smärtan i rygg och höfter blivit mycket bättre igen! Känns underbart! Var verkligen sjukt jobbigt när det var som värst och jobbet var en riktig plåga. Men nu går allt så mycket smidigare igen Blir nog inga problem att jobba de här sista 3 veckorna om det fortsätter så här.
    Vad skönt för dig! Jag mår fortfarande oförskämt bra, går in i vecka 30 på fredag, känner endast av lite smärta i svanken på kvällen när man lagt sig i sängen. Har fortfarande mycket ork kvar vilket är skönt
    Hur långt har du kvar av graviditeten?
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av rosa_84 Visa inlägg
    Tack och lov har smärtan i rygg och höfter blivit mycket bättre igen! Känns underbart! Var verkligen sjukt jobbigt när det var som värst och jobbet var en riktig plåga. Men nu går allt så mycket smidigare igen Blir nog inga problem att jobba de här sista 3 veckorna om det fortsätter så här.
    Vad skönt för dig! Jag mår fortfarande oförskämt bra, går in i vecka 30 på fredag, känner endast av lite smärta i svanken på kvällen när man lagt sig i sängen. Har fortfarande mycket ork kvar vilket är skönt
    Hur långt har du kvar av graviditeten?
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3

    Mår bättre igen!

    Vi är nog lika långt gångna då Är i v 30 (29+3) idag. Mår fortfarande bra i kroppen när jag är ledig, men jobbigt igen när jag jobbar
    2 veckor kvar nu. Får se om jag jobbar alla dagarna eller sjukskriver mig själv en vecka. Lutar åt det senare just nu, men vi får se.
  6. 3
    Mår bättre igen! Vi är nog lika långt gångna då Är i v 30 (29+3) idag. Mår fortfarande bra i kroppen när jag är ledig, men jobbigt igen när jag jobbar
    2 veckor kvar nu. Får se om jag jobbar alla dagarna eller sjukskriver mig själv en vecka. Lutar åt det senare just nu, men vi får se.
  7. Medlem sedan
    Dec 2014
    #4
    Citat Ursprungligen postat av rosa_84 Visa inlägg
    Vi är nog lika långt gångna då Är i v 30 (29+3) idag. Mår fortfarande bra i kroppen när jag är ledig, men jobbigt igen när jag jobbar
    2 veckor kvar nu. Får se om jag jobbar alla dagarna eller sjukskriver mig själv en vecka. Lutar åt det senare just nu, men vi får se.
    Då är vi exakt lika långt gångna, också 29+3 idag 😁
    Jag börjar känna mig tröttare i fötterna men bortsett från det så går det fortfarande väldigt lätt!
    Hoppas du hinner återhämta dig något i helgerna eller när du är ledig iallafall! ☺️
  8. 4
    Citat Ursprungligen postat av rosa_84 Visa inlägg
    Vi är nog lika långt gångna då Är i v 30 (29+3) idag. Mår fortfarande bra i kroppen när jag är ledig, men jobbigt igen när jag jobbar
    2 veckor kvar nu. Får se om jag jobbar alla dagarna eller sjukskriver mig själv en vecka. Lutar åt det senare just nu, men vi får se.
    Då är vi exakt lika långt gångna, också 29+3 idag 😁
    Jag börjar känna mig tröttare i fötterna men bortsett från det så går det fortfarande väldigt lätt!
    Hoppas du hinner återhämta dig något i helgerna eller när du är ledig iallafall! ☺️
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar