Vaniljsex....vad är det för dig?
Sex & erotik
  1. Tresmak
    #1

    Vaniljsex....vad är det för dig?

    Började date'a en kvinna som sade sig gilla vaniljsex och jag tänkte att det funkar ju.
    Men jag blev SÅ förvånad när hon inte ens ville suga mig?

    Var går DIN gräns när det gäller vanilj?
    Suga och slicka tänker JAG i alla fall ingår i det man gör.
  2. 1
    Vaniljsex....vad är det för dig? Började date'a en kvinna som sade sig gilla vaniljsex och jag tänkte att det funkar ju.
    Men jag blev SÅ förvånad när hon inte ens ville suga mig?

    Var går DIN gräns när det gäller vanilj?
    Suga och slicka tänker JAG i alla fall ingår i det man gör.
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Vaniljsex - jag tolkar det som att man gillar oralsex och vaginalsex, men inte analsex. Sedan tänker jag att piskor, blöjor, dominans, partnerbyten, trekanter och annat mer "avancerat sex" är utanför begreppet vaniljsex. Fast det kanske bara är vad jag lägger in i begreppet.
    Ha det gott!
  4. 2
    Vaniljsex - jag tolkar det som att man gillar oralsex och vaginalsex, men inte analsex. Sedan tänker jag att piskor, blöjor, dominans, partnerbyten, trekanter och annat mer "avancerat sex" är utanför begreppet vaniljsex. Fast det kanske bara är vad jag lägger in i begreppet.
  5. Medlem sedan
    Feb 2011
    #3
    Är väl lite olika tolkning, men mjukare sex utan ovan nämnda inslag brukarens betyda, men även jag trodde att oralsex faktiskt räknades som vanilj idag.
  6. 3
    Är väl lite olika tolkning, men mjukare sex utan ovan nämnda inslag brukarens betyda, men även jag trodde att oralsex faktiskt räknades som vanilj idag.
  7. Medlem sedan
    Feb 2015
    #4
    Jag håller med att oralsex är ganska vanligt idag och borde räknas som vaniljsex. Men är det en person som man nyss har börjat dejta, så kan oralsex fortfarande kännas för intimt. Sedan är det så olika. Vissa gillar att ge och ta oralsex, medan andra inte gillar oralsex alls. Går inte att dra alla över en kam.
  8. 4
    Jag håller med att oralsex är ganska vanligt idag och borde räknas som vaniljsex. Men är det en person som man nyss har börjat dejta, så kan oralsex fortfarande kännas för intimt. Sedan är det så olika. Vissa gillar att ge och ta oralsex, medan andra inte gillar oralsex alls. Går inte att dra alla över en kam.
  9. ErikaSthlm
    #5
    Vaniljsex er toast utan kryddor.
  10. 5
    Vaniljsex er toast utan kryddor.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar