Mamma grupp Göteborg juni-aug-2015
Julibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jun 2015
    #1

    Mamma grupp Göteborg juni-aug-2015

    Hej! Vill starta en mamma grupp här i Göteborg! Vill lära känna andra mammor eftersom de flesta av mina vänner inte har barn! Känns lite tråkigt att inte dela samma saker. Kanske kan vi lära känna varandra och ha lite träffar? Byta erfarenheter och även dela goda och svåra stunder?!
    Kan även vara mammor som föder senare. Alla är välkomna att delta.
    Själv är jag snart 32 år o blir mamma runt 15 juli. Ska bli jätte kul. Mitt första barn.
    Hör gärna av er!
    O Stort Grattis till Alla ni som går i väntans tider <3 Kram Lisa
  2. 1
    Mamma grupp Göteborg juni-aug-2015 Hej! Vill starta en mamma grupp här i Göteborg! Vill lära känna andra mammor eftersom de flesta av mina vänner inte har barn! Känns lite tråkigt att inte dela samma saker. Kanske kan vi lära känna varandra och ha lite träffar? Byta erfarenheter och även dela goda och svåra stunder?!
    Kan även vara mammor som föder senare. Alla är välkomna att delta.
    Själv är jag snart 32 år o blir mamma runt 15 juli. Ska bli jätte kul. Mitt första barn.
    Hör gärna av er!
    O Stort Grattis till Alla ni som går i väntans tider <3 Kram Lisa
  3. Medlem sedan
    Jun 2015
    #2
    Hej! Jag heter sandra. 24 år och väntar första barnet 16 juli. Jag har gått igenom 8 måmader helt själv utan någon bekant som väntar eller har barn själv. Så jag är rätt sugen på att träffa andra glada " soon to be" mammor .
  4. 2
    Hej! Jag heter sandra. 24 år och väntar första barnet 16 juli. Jag har gått igenom 8 måmader helt själv utan någon bekant som väntar eller har barn själv. Så jag är rätt sugen på att träffa andra glada " soon to be" mammor .
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar