Decembermammor 2015
Decemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    May 2015
    #1

    Decembermammor 2015

    Jag har hittat en grupp på Facebook. Decembermammor2015 . Gruppen är hemlig och sluten så det går bara att hitta om man söker på den. Det är mer aktivitet i den gruppen än här 😉 har nyss gått med själv.

    Det är inre jag som är administratör, utan en annan tjej och hon är noga med att det är just December mammor som är med i gruppen så jag antar att den som vill gå med kommer att få ett personligt meddelande precis som jag fick innan ni blir godkända. Mitt hamnade dock inte i inkorgen utan i en annan mapp. Så glöm inte att kika där efter att ni skickat i väg er förfrågan. 😄
  2. 1
    Decembermammor 2015 Jag har hittat en grupp på Facebook. Decembermammor2015 . Gruppen är hemlig och sluten så det går bara att hitta om man söker på den. Det är mer aktivitet i den gruppen än här 😉 har nyss gått med själv.

    Det är inre jag som är administratör, utan en annan tjej och hon är noga med att det är just December mammor som är med i gruppen så jag antar att den som vill gå med kommer att få ett personligt meddelande precis som jag fick innan ni blir godkända. Mitt hamnade dock inte i inkorgen utan i en annan mapp. Så glöm inte att kika där efter att ni skickat i väg er förfrågan. 😄
  3. Medlem sedan
    Jul 2013
    #2
    Vi skulle ju kunna skapa en egen grupp på fb annars med!? 😊 Det gjorde vi som var aktiva på den här sidan förra gången jag väntade barn. "Decemberbarn 2013" hette vi då och nu skulle vi väl kunna heta "Decemberbarn 2015" eller vad säger ni? Annars går det givetvis bra att gå med i den där gruppen som du hittade med 😊
  4. 2
    Vi skulle ju kunna skapa en egen grupp på fb annars med!? 😊 Det gjorde vi som var aktiva på den här sidan förra gången jag väntade barn. "Decemberbarn 2013" hette vi då och nu skulle vi väl kunna heta "Decemberbarn 2015" eller vad säger ni? Annars går det givetvis bra att gå med i den där gruppen som du hittade med 😊
  5. Medlem sedan
    Apr 2015
    #3
    Jag är med i gruppen Gravid BF höst/vinter 2015, ska gå med i Decembermammor 2015 nu också
  6. 3
    Jag är med i gruppen Gravid BF höst/vinter 2015, ska gå med i Decembermammor 2015 nu också
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar