Vilka är vi?
Februaribarn 2016
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    Vilka är vi?

    Tänkte det kunde vara kul med en liten presentation av oss här i gruppen där vi svarar på lite enkla frågor. Valfritt hur specifik man vill vara

    Gravid i vecka + dag, samt BF om man vet det: 7+0 med BF enligt tidigt VUL 7:e Februari.
    Ålder på föräldrarna: Jag 32år min man 40år
    Hur länge har ni varit tillsammans: Snart 7år, gifta sen 3år tillbaka.
    Sysselsättning: Jag sjukpensionär och min man jobbar som målare
    Hur länge man försökt bli gravid: Försökt 6år med 1 IVF och 2 FET samt flera behandlingar som alla dock misslyckats. Detta är en spontan naturlig graviditet!
    Bor: Norrbotten
    Barn sen tidigare: Mannen har 2 pojkar sen tidigare, jag inga.
    Var graviditeten planerad: Nej eftersom vi inte trodde vi kunde bli gravida på naturlig väg men vi VILLE bli gravida.
    Husdjur: En hund och flera katter, samt några akvarier med fiskar.
    Övrigt ni vill dela med er av: Förlorade min pappa för 4år sedan i blodförgiftning kombinerat med cancer och bearbetar det fortfarande.
    Har endast berättat om att vi är gravid till min mamma och två vänner som står oss mycket nära. Dock är planen att berätta för mina syskon troligtvis till helgen om möjligheten finns.
    *Tron är det första en människa upplever*
    *Kärleken är den starkaste makten på jorden*
    *Hoppet är det sista som lämnar människan*
    Alltså Livet består av Tro Hopp Och Kärlek!
    En välsignelse för alla!

    Min blogg:
    http://blogg.alltforforaldrar.se/longingforachild/
  2. 1
    Vilka är vi? Tänkte det kunde vara kul med en liten presentation av oss här i gruppen där vi svarar på lite enkla frågor. Valfritt hur specifik man vill vara

    Gravid i vecka + dag, samt BF om man vet det: 7+0 med BF enligt tidigt VUL 7:e Februari.
    Ålder på föräldrarna: Jag 32år min man 40år
    Hur länge har ni varit tillsammans: Snart 7år, gifta sen 3år tillbaka.