Hej på er
Januaribarn 2016
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    Hej på er

    Hej! Nu ger jag mig in i diskussionerna, då graviditeten har gått lite längre.
    Väntar min andra med bf 18 januari. Min kille har två pojkar, jag har tidigare en tjej -09. Kommer ett litet sk kärleksbarn ☺

    När jag väntade min -09a var vi en väldigt aktiv ankomstgrupp här på aff. Högt i tak, respekt, inga dumma frågor eller påhopp osv. De flesta av oss har fortsatt god kontakt på Facebook numera. Vissa av oss vänner för livet. Tänk vad ett forum kan göra! Med detta sagt hoppas jag att vi kommer trivas ihop och ha trevliga diskussioner om allt mellan himmel och jord ☺

    Vi har sett vårat pyre på ett tidigt UL. I övrigt har denna graviditet varit mycket olik den förra. Mycket illamående och enorm trötthet som fortfarande sitter i nu v 11.
    Vi ska göra ett moderkaksprov 14 juli. Vi håller tummarna att allt går bra där.
    Ett lite långt premiärinlägg, tack till dig som orkade läsa.
    **************************
    Hilda 24/3- 09
  2. 1
    Hej på er Hej! Nu ger jag mig in i diskussionerna, då graviditeten har gått lite längre.
    Väntar min andra med bf 18 januari. Min kille har två pojkar, jag har tidigare en tjej -09. Kommer ett litet sk kärleksbarn ☺

    När jag väntade min -09a var vi en väldigt aktiv ankomstgrupp här på aff. Högt i tak, respekt, inga dumma frågor eller påhopp osv. De flesta av oss har fortsatt god kontakt på Facebook numera. Vissa av oss vänner för livet. Tänk vad ett forum kan göra! Med detta sagt hoppas jag att vi kommer trivas ihop och ha trevliga diskussioner om allt mellan himmel och jord ☺

    Vi har sett vårat pyre på ett tidigt UL. I övrigt har denna graviditet varit mycket olik den förra. Mycket illamående och enorm trötthet som fortfarande sitter i nu v 11.
    Vi ska göra ett moderkaksprov 14 juli. Vi håller tummarna att allt går bra där.
    Ett lite långt premiärinlägg, tack till dig som orkade läsa.
  3. Medlem sedan
    Sep 2015
    #2
    På va kul jag väntar också den 18 Januari dock är detta mitt första barn.
  4. 2
    På va kul jag väntar också den 18 Januari dock är detta mitt första barn.
  5. Medlem sedan
    Nov 2007
    #3
    Hej!

    Jag väntar mitt tredje barn den 8/1-16 och tänkte nu ansluta mig till fler som också går i väntans tider.

    Vet ni om det finns någon facebookgrupp som är för oss som väntar barn i januari? Har sökt men inte hittat någon.

    Hur mår ni? Jag börjar känna mig otymplig men annars är det ok. Ska arbeta till och med den 18/12, sedan blir det ledigt till bebis kommer. Och som jag hoppas stannar där inne till vi passerat nyår!

    Ha det gott!!
  6. 3
    Hej!

    Jag väntar mitt tredje barn den 8/1-16 och tänkte nu ansluta mig till fler som också går i väntans tider.

    Vet ni om det finns någon facebookgrupp som är för oss som väntar barn i januari? Har sökt men inte hittat någon.

    Hur mår ni? Jag börjar känna mig otymplig men annars är det ok. Ska arbeta till och med den 18/12, sedan blir det ledigt till bebis kommer. Och som jag hoppas stannar där inne till vi passerat nyår!

    Ha det gott!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar