den enda chansen
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Jun 2015
    #1

    den enda chansen

    Jag är ny här på forumet och skulle gärna få era åsikter om äggdonation. Jag drömmer om barn men jag tror att i mitt fall är den enda chansen just äggdonation. Jag tänkte använda mig av infertilitetsbehandlingsklinik er i Polen, min fråga är dock: uppfyller de europeiska standarder?
  2. 1
    den enda chansen Jag är ny här på forumet och skulle gärna få era åsikter om äggdonation. Jag drömmer om barn men jag tror att i mitt fall är den enda chansen just äggdonation. Jag tänkte använda mig av infertilitetsbehandlingsklinik er i Polen, min fråga är dock: uppfyller de europeiska standarder?
  3. Medlem sedan
    Oct 2013
    #2
    Jag har ingen erfarenhet eller hört något om Polen när det gäller äggdonation, har dock hört bara bra från de som åkt till Riga. Jag är lite nyfiken, hur ser det ut med äggdonationer i Sverige? Är det lång kö, att man inte får beviljat den behandlingen som är problemet eller kostnaden?
  4. 2
    Jag har ingen erfarenhet eller hört något om Polen när det gäller äggdonation, har dock hört bara bra från de som åkt till Riga. Jag är lite nyfiken, hur ser det ut med äggdonationer i Sverige? Är det lång kö, att man inte får beviljat den behandlingen som är problemet eller kostnaden?
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Hej!
    Trevligt att du hittat hit! Vet tyvärr för lite om ÄD...
  6. 3
    Hej!
    Trevligt att du hittat hit! Vet tyvärr för lite om ÄD...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar