Hur känner ni er?
Julibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Dec 2014
    #1

    Hur känner ni er?

    Hej på er!
    Juli närmar sig nu!!
    Jag har BF 3 juli, och känner sammandragningar allt mer!
    Är trött på denna mage nu och vill ha min bebis i min famn nuu! 🍼💞
  2. 1
    Hur känner ni er? Hej på er!
    Juli närmar sig nu!!
    Jag har BF 3 juli, och känner sammandragningar allt mer!
    Är trött på denna mage nu och vill ha min bebis i min famn nuu! 🍼💞
  3. Medlem sedan
    Nov 2014
    #2
    Hej!

    Vi har samma BF… Jag ska in på sjukhuset för bedömning av läget på fredag, om inget hänt innan dess, känns inte som det.
    Själv börjar jag bli rejält nervös inför förlossningen, min andra, men längtar förstås också efter att äntligen få träffa den lille som buffar omkring där inne...
  4. 2
    Hej!

    Vi har samma BF… Jag ska in på sjukhuset för bedömning av läget på fredag, om inget hänt innan dess, känns inte som det.
    Själv börjar jag bli rejält nervös inför förlossningen, min andra, men längtar förstås också efter att äntligen få träffa den lille som buffar omkring där inne...
  5. Medlem sedan
    Dec 2014
    #3
    Hej!
    Har du fått ut din lille ännu?
    Här är man fortfrande gravid och frustrerad
  6. 3
    Hej!
    Har du fått ut din lille ännu?
    Här är man fortfrande gravid och frustrerad
  7. Medlem sedan
    Nov 2014
    #4
    Hej!
    Ja, den 11/7 kom han… En stor fin kille på 4090 gram och 52 cm, en riktig snygging/goding, men hungrig hela tiden . Är så lycklig att allt har gått bra.

    Det var en enorm skillnad att föda andra gången, och att föda när barnet själv ville komma, allt gick så mycket snabbare och var lindrigare och naturligare. Att bli igångsatt som förra/första gången var rena skräckupplevelsen i jämförelse.

    Nu har du nog också fött för länge sedan? Hoppas det!
  8. 4
    Hej!
    Ja, den 11/7 kom han… En stor fin kille på 4090 gram och 52 cm, en riktig snygging/goding, men hungrig hela tiden . Är så lycklig att allt har gått bra.

    Det var en enorm skillnad att föda andra gången, och att föda när barnet själv ville komma, allt gick så mycket snabbare och var lindrigare och naturligare. Att bli igångsatt som förra/första gången var rena skräckupplevelsen i jämförelse.

    Nu har du nog också fött för länge sedan? Hoppas det!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar