Hur har ni det?
Augustibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Hur har ni det?

    Ja, hur går det för er alla här inne?

    Själv går jag nu in i v 34 och ska till BM, för första gången på 4 v, imorgon. Har haft semester nu i 2 veckor och mår tusen gånger bättre i fogarna tack vare det.
  2. 1
    Hur har ni det? Ja, hur går det för er alla här inne?

    Själv går jag nu in i v 34 och ska till BM, för första gången på 4 v, imorgon. Har haft semester nu i 2 veckor och mår tusen gånger bättre i fogarna tack vare det.
  3. Medlem sedan
    Dec 2014
    #2
    Citat Ursprungligen postat av rosa_84 Visa inlägg
    Ja, hur går det för er alla här inne?

    Själv går jag nu in i v 34 och ska till BM, för första gången på 4 v, imorgon. Har haft semester nu i 2 veckor och mår tusen gånger bättre i fogarna tack vare det.

    Jag mår toppen, ska till barnmorskan idag för kontroll, går in i vecka 34 idag jag med.
    För 3 dagar sedan gick min slempropp, så nu får vi se vad barnmorskan säger om det idag

    Jag börjar få problem med svullna fötter, framförallt på morgonen och kvällen. Annars ska man inte klaga faktiskt!
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av rosa_84 Visa inlägg
    Ja, hur går det för er alla här inne?

    Själv går jag nu in i v 34 och ska till BM, för första gången på 4 v, imorgon. Har haft semester nu i 2 veckor och mår tusen gånger bättre i fogarna tack vare det.

    Jag mår toppen, ska till barnmorskan idag för kontroll, går in i vecka 34 idag jag med.
    För 3 dagar sedan gick min slempropp, så nu får vi se vad barnmorskan säger om det idag

    Jag börjar få problem med svullna fötter, framförallt på morgonen och kvällen. Annars ska man inte klaga faktiskt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar