lillebror är här
Julibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    lillebror är här

    Den 15/7 kom lillebror i rasande fart när han väl bestämt sig, (BF +6), kom in på förlossningen 00.10 och 02:57 är han född Allt gick bra fast var lite otäckt för hn hade navelsträngen om halsen och var alldeles blå när han kom ut så dom gick iväg med honom innan jag ens fick säga hej men tack o lov var dom bara borta några evighetslånga minuter.
    Vikt 3860 g och 52 cm lång, och alldeles alldeles underbar <3
    Stannade på patienthotellet i 2 dygn så vi fick gjort PKU-test och hörselprov innan jag åkte hem till dom andra 3 gulliganerna
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    lillebror är här Den 15/7 kom lillebror i rasande fart när han väl bestämt sig, (BF +6), kom in på förlossningen 00.10 och 02:57 är han född Allt gick bra fast var lite otäckt för hn hade navelsträngen om halsen och var alldeles blå när han kom ut så dom gick iväg med honom innan jag ens fick säga hej men tack o lov var dom bara borta några evighetslånga minuter.
    Vikt 3860 g och 52 cm lång, och alldeles alldeles underbar <3
    Stannade på patienthotellet i 2 dygn så vi fick gjort PKU-test och hörselprov innan jag åkte hem till dom andra 3 gulliganerna
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Teus ska han heta <3
  4. 2
    Teus ska han heta <3
  5. Anna (m femman)
    #3
    Jättefint namn! Ett litet sent GRATTIS till lille Teus!😊
  6. 3
    Jättefint namn! Ett litet sent GRATTIS till lille Teus!😊
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Tack hur har det gått för dig?
  8. 4
    Tack hur har det gått för dig?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar