KUB
Februaribarn 2016
  1. Gravid med nummer 3
    #1

    KUB

    Igår var jag på KUB-test. Natten innan drömde jag en hemsk dröm om att jag fick missfall men allt såg så fint ut på ultraljudet. Hen ser välskapt ut och låg och vinkade till oss. När jag såg det lilla hjärtat slå fick jag nästan tårar i ögonen. Så härligt att se att det verkligen finns ett litet pyre därinne. Jag är inte bara sjuk i onödan, för jag bär på ett litet mirakel. Barnen fick veta på kvällen att de ska få ett syskon. Båda blev jätteglada och längtar till vintern då bebisen kommer.
  2. 1
    KUB Igår var jag på KUB-test. Natten innan drömde jag en hemsk dröm om att jag fick missfall men allt såg så fint ut på ultraljudet. Hen ser välskapt ut och låg och vinkade till oss. När jag såg det lilla hjärtat slå fick jag nästan tårar i ögonen. Så härligt att se att det verkligen finns ett litet pyre därinne. Jag är inte bara sjuk i onödan, för jag bär på ett litet mirakel. Barnen fick veta på kvällen att de ska få ett syskon. Båda blev jätteglada och längtar till vintern då bebisen kommer.
  3. Medlem sedan
    Nov 2010
    #2
    Åh vad kul att det såg bra ut! Jag ska på KUB nästa vecka, förväntansfull!
  4. 2
    Åh vad kul att det såg bra ut! Jag ska på KUB nästa vecka, förväntansfull!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar