Hur går det med sommarträningen?
Träning
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Hur går det med sommarträningen?

    Själv har jag faktiskt fått ihop både löpträning och styrketräning (Cirkelgym, Cirkelfys och Skivstångspass) ett par dagar i veckan under semestern och nu har jag börjat jobba igen, så nu är allt i ordning igen.

    Satte faktiskt ihop ett eget cirkelfyspass i trädgården och tränade med ungarna. Laddade hem en tabataapp till mobilen som höll reda på intervallerna. Det var jättekul och kan verkligen rekommenderas!
    Toda mi esperanza, eres tú, eres tú.
    Como lluvia fresca en mis manos
    como fuerte brisa, eres tú, eres tú.
    Así, así, eres tú.
  2. 1
    Hur går det med sommarträningen? Själv har jag faktiskt fått ihop både löpträning och styrketräning (Cirkelgym, Cirkelfys och Skivstångspass) ett par dagar i veckan under semestern och nu har jag börjat jobba igen, så nu är allt i ordning igen.

    Satte faktiskt ihop ett eget cirkelfyspass i trädgården och tränade med ungarna. Laddade hem en tabataapp till mobilen som höll reda på intervallerna. Det var jättekul och kan verkligen rekommenderas!
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Jorå det går fint men jag borde ju styrketräna överkroppen lite också. Denna vecka 38 km löpning fördelat på fyra pass, blev ett med traillöpning 12 km, ett intervallpass (4x5min), ett tröskelpass 5+2 km och idag 8,4 km varav de första fem rätt snabbt (skulle egentligen sprungit en mil men mitt knä oroade mig).
    Näste vecka drar jag på fjällvandring så det blir ju en del vandring med tyngd. Sen i augusti drar korpenfotbollen igång med några ibtensiva veckor, 2 matcher per vecka tror jag i snitt och förhoppningsvis blir det innebandy framåt september.

    Här blir det nog ingen cirkelfys i trädgården men hag är sugen på att dra igång ett löplopp för barnen på gården i parken brevid.
  4. 2
    Jorå det går fint men jag borde ju styrketräna överkroppen lite också. Denna vecka 38 km löpning fördelat på fyra pass, blev ett med traillöpning 12 km, ett intervallpass (4x5min), ett tröskelpass 5+2 km och idag 8,4 km varav de första fem rätt snabbt (skulle egentligen sprungit en mil men mitt knä oroade mig).
    Näste vecka drar jag på fjällvandring så det blir ju en del vandring med tyngd. Sen i augusti drar korpenfotbollen igång med några ibtensiva veckor, 2 matcher per vecka tror jag i snitt och förhoppningsvis blir det innebandy framåt september.

    Här blir det nog ingen cirkelfys i trädgården men hag är sugen på att dra igång ett löplopp för barnen på gården i parken brevid.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Bra jobbat! Det är så skönt när man får till träningen som man önskar. För egen del är jag fortfarande skadad (knä + en axel som har börjat bråka), men kan träna lite kortare pass iaf.
  6. 3
    Bra jobbat! Det är så skönt när man får till träningen som man önskar. För egen del är jag fortfarande skadad (knä + en axel som har börjat bråka), men kan träna lite kortare pass iaf.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar