Hej
Marsbarn 2016
  1. Anonym
    #1

    Hej

    Hej

    Omtumlad av positiva känslor och väntar första barnet. Planerar att få 22 mars och det känns helt overkligt att ens skriva det.

    Har haft mojnande verk som mensverk flera dagar och ibland får jag läskiga hugg i sidan. Men tydligen är det normalt... Tänk om man kunde få svar på vad allt är direkt. Men men..

    Hoppas ni mår bra och hoppas man kan få lite tips och trix här under vägens gång!
  2. 1
    Hej Hej

    Omtumlad av positiva känslor och väntar första barnet. Planerar att få 22 mars och det känns helt overkligt att ens skriva det.

    Har haft mojnande verk som mensverk flera dagar och ibland får jag läskiga hugg i sidan. Men tydligen är det normalt... Tänk om man kunde få svar på vad allt är direkt. Men men..

    Hoppas ni mår bra och hoppas man kan få lite tips och trix här under vägens gång!
  3. Tm2
    #2
    Hej, Första barnet - stort! Det är verkligen omvälvande. Och det bästa som händer en i livet... Grattis!
  4. 2
    Hej, Första barnet - stort! Det är verkligen omvälvande. Och det bästa som händer en i livet... Grattis!
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Välkommen! :O)
    Det med molvärk hade jag min första graviditet också, helt normalt precis som du säger :O)
    Jag väntar nummer tre!
    Marie med Tor 060901 & Nathalie 100217
  6. 3
    Välkommen! :O)
    Det med molvärk hade jag min första graviditet också, helt normalt precis som du säger :O)
    Jag väntar nummer tre!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar