Träffas?
Decemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jun 2015
    #1

    Träffas?

    Hello
    Jag tänkte chansa o höra om det finns några blivande mammor i Stockholm o kanske norrort som skulle vilja ta en fika?

    Hörs!
  2. 1
    Träffas? Hello
    Jag tänkte chansa o höra om det finns några blivande mammor i Stockholm o kanske norrort som skulle vilja ta en fika?

    Hörs!
  3. Medlem sedan
    Dec 2014
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Fröken KS Visa inlägg
    Hello
    Jag tänkte chansa o höra om det finns några blivande mammor i Stockholm o kanske norrort som skulle vilja ta en fika?

    Hörs!
    Hej! Jag är en nybliven mamma och har inte så många vänner i Stockholm, skulle gärna ta en fika med dig
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Fröken KS Visa inlägg
    Hello
    Jag tänkte chansa o höra om det finns några blivande mammor i Stockholm o kanske norrort som skulle vilja ta en fika?

    Hörs!
    Hej! Jag är en nybliven mamma och har inte så många vänner i Stockholm, skulle gärna ta en fika med dig
  5. Medlem sedan
    Jun 2015
    #3
    Jaa va kul absolut! !! Var bor du? Hur får vi kontakt?
  6. 3
    Jaa va kul absolut! !! Var bor du? Hur får vi kontakt?
  7. Medlem sedan
    Apr 2015
    #4
    Bor visserligen i söderort men kanske skulle man kunna tärffas på mitten? Vore kul med fika!
  8. 4
    Bor visserligen i söderort men kanske skulle man kunna tärffas på mitten? Vore kul med fika!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar