Hejsan :)
Marsbarn 2016
  1. Medlem sedan
    Jul 2015
    #1

    Hejsan :)

    Hej, Jag är ny här och hoppas på att lära känna er och kunna få lite tips och råd ang graviditeten och förlossningen. Det är mitt första barn och ser framemot det så otroligt mycket.

    Jag kände att jag började må illa på morgonen och vaknade flera gånger per natt för att kissa. Så jag bestämde mig för att göra ett test och det var positivt

    Har mått rätt illa om dagarna och går och kissar nästan hela tiden. Brösten är super ömma och magen har svällt som bara den.

    För ca 3 veckor sedan så fick jag sån fruktansvärd smärta i magen så vi åkte till akuten eftersom man blev lite orolig. Vi blev skickade till gynakuten där dom misstänkte det värsta. Så dom gjorde ett ultraljud och man kunde se ett litet hjärta slå. Det var något av det bästa jag varit med om
  2. 1
    Hejsan :) Hej, Jag är ny här och hoppas på att lära känna er och kunna få lite tips och råd ang graviditeten och förlossningen. Det är mitt första barn och ser framemot det så otroligt mycket.

    Jag kände att jag började må illa på morgonen och vaknade flera gånger per natt för att kissa. Så jag bestämde mig för att göra ett test och det var positivt

    Har mått rätt illa om dagarna och går och kissar nästan hela tiden. Brösten är super ömma och magen har svällt som bara den.

    För ca 3 veckor sedan så fick jag sån fruktansvärd smärta i magen så vi åkte till akuten eftersom man blev lite orolig. Vi blev skickade till gynakuten där dom misstänkte det värsta. Så dom gjorde ett ultraljud och man kunde se ett litet hjärta slå. Det var något av det bästa jag varit med om
  3. Medlem sedan
    Aug 2015
    #2
    Hej,
    Välkommen och grattis!
    Väntar också mitt första. Superspännande
  4. 2
    Hej,
    Välkommen och grattis!
    Väntar också mitt första. Superspännande
  5. Medlem sedan
    Jul 2015
    #3
    Citat Ursprungligen postat av beabeabea Visa inlägg
    Hej,
    Välkommen och grattis!
    Väntar också mitt första. Superspännande

    Tack
    Grattis till dig också ja det är ju det när är ditt BF beräknat?
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av beabeabea Visa inlägg
    Hej,
    Välkommen och grattis!
    Väntar också mitt första. Superspännande

    Tack
    Grattis till dig också ja det är ju det när är ditt BF beräknat?
  7. Medlem sedan
    Aug 2015
    #4
    Tack 17 mars, ditt då?
  8. 4
    Tack 17 mars, ditt då?
  9. Medlem sedan
    Jul 2015
    #5
    Va mysigt, ska ni ta reda på vad det är för kön eller ska ni låta det bli en överraskning? den 28 mars
  10. 5
    Va mysigt, ska ni ta reda på vad det är för kön eller ska ni låta det bli en överraskning? den 28 mars
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar