VV-dag 3, plan:
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2015
    #1

    VV-dag 3, plan:

    Idag blir det en kcalrik lunch så både frulle o middag får vara rejält kcal-snåla o mindre än vanligt.

    Frulle: Kesella, frukt, frön 2,5 pp

    Lunch: Cannelloni, sallad 17,5 pp

    Mellis: smoothie på vattenmelon o annan frukt

    Middag: sallad, lövbiff, philadelphiaost 6 pp

    Träning: jogg/promme 90 min eller möjligen simning 60 min.....
  2. 1
    VV-dag 3, plan: Idag blir det en kcalrik lunch så både frulle o middag får vara rejält kcal-snåla o mindre än vanligt.

    Frulle: Kesella, frukt, frön 2,5 pp

    Lunch: Cannelloni, sallad 17,5 pp

    Mellis: smoothie på vattenmelon o annan frukt

    Middag: sallad, lövbiff, philadelphiaost 6 pp

    Träning: jogg/promme 90 min eller möjligen simning 60 min.....
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Och hur gick det?
  4. 2
    Och hur gick det?
  5. Medlem sedan
    Aug 2015
    #3
    Maten gick BRA förutom att jag missade eftermiddagssmoothisen/frukten! Har dock ätit mina planerade 26 pp. negativt är att träningen inte höll. Skulle träna samtidigt som dottern hade träning o jag ändå var nära motionsspår, men hon gjorde illa handen på gympan o hade bandage på o hoppade såklart över träningen. Svärmor o svärfar kom hit fr UK idag så eftermiddag/kväll gick i ett huj o jag kom inte ut på ngn alternativ träning. Stegräknaren visar i alla fall på 14.000 steg.....
  6. 3
    Maten gick BRA förutom att jag missade eftermiddagssmoothisen/frukten! Har dock ätit mina planerade 26 pp. negativt är att träningen inte höll. Skulle träna samtidigt som dottern hade träning o jag ändå var nära motionsspår, men hon gjorde illa handen på gympan o hade bandage på o hoppade såklart över träningen. Svärmor o svärfar kom hit fr UK idag så eftermiddag/kväll gick i ett huj o jag kom inte ut på ngn alternativ träning. Stegräknaren visar i alla fall på 14.000 steg.....
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Så många steg är ju kanonbra!
  8. 4
    Så många steg är ju kanonbra!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar