Ni som följer VV
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Ni som följer VV

    ...tycker ni att ni blir mätta på era dagliga points? Jag klarar mig i princip aldrig och funderar lite på hur mycket energi det är beräknat på om man har 26 points per dag. Mailade faktiskt och frågade men de kunde/ville inte svara på det. Misstänker att det är ganska lågt. Tycker att VV har blivit svårt jag väljer mat jag vet är nyttig och pointsen rasslar på lite löjligt mycket ibland.
    Thess
  2. 1
    Ni som följer VV ...tycker ni att ni blir mätta på era dagliga points? Jag klarar mig i princip aldrig och funderar lite på hur mycket energi det är beräknat på om man har 26 points per dag. Mailade faktiskt och frågade men de kunde/ville inte svara på det. Misstänker att det är ganska lågt. Tycker att VV har blivit svårt jag väljer mat jag vet är nyttig och pointsen rasslar på lite löjligt mycket ibland.
  3. Medlem sedan
    Aug 2015
    #2
    Jag tycker jag blir okej mätt. Inte supermätt men lagom ok-mätt, o då äter jag bara dom dagliga så jag skulle ju kunna äta betydligt mer eftersom jag ju har både veckobonus o aktivitetspoints att ta av om det behövs.
  4. 2
    Jag tycker jag blir okej mätt. Inte supermätt men lagom ok-mätt, o då äter jag bara dom dagliga så jag skulle ju kunna äta betydligt mer eftersom jag ju har både veckobonus o aktivitetspoints att ta av om det behövs.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Ok, är väl jag som är hungrig av mig
  6. 3
    Ok, är väl jag som är hungrig av mig
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Jag håller med dig. Jag har svårt att hålla mig mätt på 26 pp/dag. Jag tror också att det är ganska lågt räknat om man omvandlar det till kalorier.
  8. 4
    Jag håller med dig. Jag har svårt att hålla mig mätt på 26 pp/dag. Jag tror också att det är ganska lågt räknat om man omvandlar det till kalorier.
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5
    För mig är det olika. Ibland mätt och vissa dagar är jag hungrig. Det beror till stor del på hur jag lägger upp dagen. Måste äta rätt mycket gratispoints för att känna mig mätt typ fruktsallad. Men genom VV har jag också "lärt" mig att bli mättare av mindre portioner jämfört med tidigare.
  10. 5
    För mig är det olika. Ibland mätt och vissa dagar är jag hungrig. Det beror till stor del på hur jag lägger upp dagen. Måste äta rätt mycket gratispoints för att känna mig mätt typ fruktsallad. Men genom VV har jag också "lärt" mig att bli mättare av mindre portioner jämfört med tidigare.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar