Fredag, VV-dag 5:
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2015
    #1

    Fredag, VV-dag 5:

    Frulle:
    Kesella, frukt, linfrön 3 pp

    Lunch:
    Knäcke, philadelphia, skinka 3 pp

    Middag:
    Pasta med pastasås (fläskfilé, parma, matlagningsgrädde, lök), sallad 11 pp

    Mellis: vattenmelon, 1 dröm (hembakad) 2 pp

    Ser att det blir 19 pp. Nyss visade checklistan på 26 pp o allt var bra. När jag gick igenom det hela för att skriva in här såg jag att frullen gått in för 9 pp mer än det skulle vara, hade tydligten klickat in en standardfrulle som jag INTE åt idag. Ligger alltså 7 pp back idag! VAD ska jag hitta på för kul ikväll???? Brieost? Kanske.......

    Träning? Nope, har stått vid spisen helahelahela dagen o bakatbakatbakat minus den stund jag var o shoppade med svärisarna.........
  2. 1
    Fredag, VV-dag 5: Frulle:
    Kesella, frukt, linfrön 3 pp

    Lunch:
    Knäcke, philadelphia, skinka 3 pp

    Middag:
    Pasta med pastasås (fläskfilé, parma, matlagningsgrädde, lök), sallad 11 pp

    Mellis: vattenmelon, 1 dröm (hembakad) 2 pp

    Ser att det blir 19 pp. Nyss visade checklistan på 26 pp o allt var bra. När jag gick igenom det hela för att skriva in här såg jag att frullen gått in för 9 pp mer än det skulle vara, hade tydligten klickat in en standardfrulle som jag INTE åt idag. Ligger alltså 7 pp back idag! VAD ska jag hitta på för kul ikväll???? Brieost? Kanske.......

    Träning? Nope, har stått vid spisen helahelahela dagen o bakatbakatbakat minus den stund jag var o shoppade med svärisarna.........
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Hur i hela friden kan du stå dig på den lunchen? Jag hade dött
  4. 2
    Hur i hela friden kan du stå dig på den lunchen? Jag hade dött
  5. Medlem sedan
    Aug 2015
    #3
    Hehe o jag höll inte ens på att få i mig den! Hade typ 1000 saker för mig inför helgens alla festligheter o skulle iväg med svärfar o shoppa i typ 2 timmar o hade inte ätit ngt sen lunch o kl var 13.30 o vi skulle iväg NU så jag tänkte att det var bäst att snabbt slänga i sig ngt. Hade då inte koll på kvällens middag o pts o trodde mig redan ha bränt en hel del pts (felskrivet vid frullen ju!) så det fick bli ngt mkt snabbt o mkt billigt haha!
    Om jag har fullt upp o är fokuserad på allt jag gör känner jag inte hunger på samma sätt som när jag har mindre att göra, så nej, det var inga som helst bekymmer att stå sig på!
  6. 3
    Hehe o jag höll inte ens på att få i mig den! Hade typ 1000 saker för mig inför helgens alla festligheter o skulle iväg med svärfar o shoppa i typ 2 timmar o hade inte ätit ngt sen lunch o kl var 13.30 o vi skulle iväg NU så jag tänkte att det var bäst att snabbt slänga i sig ngt. Hade då inte koll på kvällens middag o pts o trodde mig redan ha bränt en hel del pts (felskrivet vid frullen ju!) så det fick bli ngt mkt snabbt o mkt billigt haha!
    Om jag har fullt upp o är fokuserad på allt jag gör känner jag inte hunger på samma sätt som när jag har mindre att göra, så nej, det var inga som helst bekymmer att stå sig på!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Jo jag minns att du brukar glömma bort hungern när du har mycket att göra
  8. 4
    Jo jag minns att du brukar glömma bort hungern när du har mycket att göra
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar