här kommer en till enkät 😁
Marsbarn 2016
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    här kommer en till enkät 😁

    Jag tänkte det kunde vara kul med en enkät igen, vissa frågor kanske är lite tidiga men men, kul med frågor och svar ju Man svarar självklart bara på de frågar man vill svara på, vissa kan tycka det är för privat ibland !! Dessutom kan man vara anonym om man vill det

    1. Hur många veckor är du nu gången?

    2. Funderar ni/du redan på namn?

    3. Om ni har andra barn, vad heter syskonen? Och hur gamla är dom?

    4. Har du köpt något till bebisen redan?

    5. Vill du amma bebisen?

    6. Kommer bebisen sova i eget rum, i erat rum men i egen säng, eller i er säng?

    7. Är du nervös för att föda barn?

    8. Har du redan gått upp några kg, i så fall hur många?

    9. Kommer ni/du ta reda på barnets/barnens kön?

    10. Vilken kommun bor ni i?

    11. Vilken ålder har du och din man/fru/sambo?
    Marie med Tor 060901 & Nathalie 100217
  2. 1
    här kommer en till enkät 😁 Jag tänkte det kunde vara kul med en enkät igen, vissa frågor kanske är lite tidiga men men, kul med frågor och svar ju Man svarar självklart bara på de frågar man vill svara på, vissa kan tycka det är för privat ibland !! Dessutom kan man vara anonym om man vill det

    1. Hur många veckor är du nu gången?

    2. Funderar ni/du redan på namn?

    3. Om ni har andra barn, vad heter syskonen? Och hur gamla är dom?

    4. Har du köpt något till bebisen redan?

    5. Vill du amma bebisen?

    6. Kommer bebisen sova i eget rum, i erat rum men i egen säng, eller i er säng?

    7. Är du nervös för att föda barn?

    8. Har du redan gått upp några kg, i så fall hur många?

    9. Kommer ni/du ta reda på barnets/barnens kön?

    10. Vilken kommun bor ni i?

    11. Vilken ålder har du och din man/fru/sambo?
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    1. Hur många veckor är du nu gången? Vecka 11 (10+5)

    2. Funderar ni/du redan på namn? Japp, det kanske låter galet men både pojk och flicknamn är i princip spikade 😂😁 jag och sambon har definitivt samma smak, till skillnad från med exet, där skiljde smaken sig enormt! Blir det en pojke ska han heta Leon, flicka så blir det Tilia !

    3. Om ni har andra barn, vad heter syskonen? Och hur gamla är dom? Två stycken, sonen född 2006, dottern född 2010, sambon är ej pappa till dem så för honom blir denna lilla loppa det första barnet 😊

    4. Har du köpt något till bebisen redan? Japp! En djungel babysitter från fisher price och kläder från IELM

    5. Vill du amma bebisen? Kommer definitivt att amma, älskar det! Ammade tidigare två i ett år vardera. Myyyys!

    6. Kommer bebisen sova i eget rum, i erat rum men i egen säng, eller i er säng? I värat rum, både i egen säng och i våran kan jag med säkerhet säga, är mästare på att halvt i sömnen bära över bäbis och liggamma 😁

    7. Är du nervös för att föda barn? Nix! Haft två snabba förlossningar med intensiva värkar med inga eller korta värkpauser, men det har gått hur bra som helst så känner ingen anledning till oro

    8. Har du redan gått upp några kg, i så fall hur många? 1 kg

    9. Kommer ni/du ta reda på barnets/barnens kön? Ja troligen, sambon får bestämma 😉

    10. Vilken kommun bor ni i? Umeå

    11. Vilken ålder har du och din man/fru/sambo? Jag är 30 år, sambon 22.
  4. 2
    1. Hur många veckor är du nu gången? Vecka 11 (10+5)

    2. Funderar ni/du redan på namn? Japp, det kanske låter galet men både pojk och flicknamn är i princip spikade 😂😁 jag och sambon har definitivt samma smak, till skillnad från med exet, där skiljde smaken sig enormt! Blir det en pojke ska han heta Leon, flicka så blir det Tilia !

    3. Om ni har andra barn, vad heter syskonen? Och hur gamla är dom? Två stycken, sonen född 2006, dottern född 2010, sambon är ej pappa till dem så för honom blir denna lilla loppa det första barnet 😊

    4. Har du köpt något till bebisen redan? Japp! En djungel babysitter från fisher price och kläder från IELM

    5. Vill du amma bebisen? Kommer definitivt att amma, älskar det! Ammade tidigare två i ett år vardera. Myyyys!

    6. Kommer bebisen sova i eget rum, i erat rum men i egen säng, eller i er säng? I värat rum, både i egen säng och i våran kan jag med säkerhet säga, är mästare på att halvt i sömnen bära över bäbis och liggamma 😁

    7. Är du nervös för att föda barn? Nix! Haft två snabba förlossningar med intensiva värkar med inga eller korta värkpauser, men det har gått hur bra som helst så känner ingen anledning till oro

    8. Har du redan gått upp några kg, i så fall hur många? 1 kg

    9. Kommer ni/du ta reda på barnets/barnens kön? Ja troligen, sambon får bestämma 😉

    10. Vilken kommun bor ni i? Umeå

    11. Vilken ålder har du och din man/fru/sambo? Jag är 30 år, sambon 22.
  5. Medlem sedan
    Jul 2015
    #3
    Roligt med enkäter 😂✌️

    1. Hur många veckor är du nu gången? V13 (12+3)

    2. Funderar ni/du redan på namn? Pojknamn är i principspikat men om det blir en liten tjej så har vi ingen aning ;-)

    3. Om ni har andra barn, vad heter syskonen? Och hur gamla är dom? Första barnet på väg!

    4. Har du köpt något till bebisen redan? Nej inte direkt =)

    5. Vill du amma bebisen? Såklart!

    6. Kommer bebisen sova i eget rum, i erat rum men i egen säng, eller i er säng? Bebisen kommer att ha ett eget rum fast kommer ibörjan ha sängen inne i vårt sovrum

    7. Är du nervös för att föda barn? Har inte tänkt så långt än ;-)

    8. Har du redan gått upp några kg, i så fall hur många? Jag har kräkt så mycket att jag tom är sjukskriven i detta nu så har inte gått upp något alls. Någon som har något tips? (Mår bättre vissa dar medan andra vill jag knappt vara med)

    9. Kommer ni/du ta reda på barnets/barnens kön? Min man vill, jag är dock lite tveksam

    10. Vilken kommun bor ni i? Halmstad

    11. Vilken ålder har du och din man/fru/sambo? Min man är 28 och jag 27
  6. 3
    Roligt med enkäter 😂✌️

    1. Hur många veckor är du nu gången? V13 (12+3)

    2. Funderar ni/du redan på namn? Pojknamn är i principspikat men om det blir en liten tjej så har vi ingen aning ;-)

    3. Om ni har andra barn, vad heter syskonen? Och hur gamla är dom? Första barnet på väg!

    4. Har du köpt något till bebisen redan? Nej inte direkt =)

    5. Vill du amma bebisen? Såklart!

    6. Kommer bebisen sova i eget rum, i erat rum men i egen säng, eller i er säng? Bebisen kommer att ha ett eget rum fast kommer ibörjan ha sängen inne i vårt sovrum

    7. Är du nervös för att föda barn? Har inte tänkt så långt än ;-)

    8. Har du redan gått upp några kg, i så fall hur många? Jag har kräkt så mycket att jag tom är sjukskriven i detta nu så har inte gått upp något alls. Någon som har något tips? (Mår bättre vissa dar medan andra vill jag knappt vara med)

    9. Kommer ni/du ta reda på barnets/barnens kön? Min man vill, jag är dock lite tveksam

    10. Vilken kommun bor ni i? Halmstad

    11. Vilken ålder har du och din man/fru/sambo? Min man är 28 och jag 27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar