Nyinflyttad på söder med 2 barn 10&13år
Hitta nya vänner
  1. Anonym
    #1

    Nyinflyttad på söder med 2 barn 10&13år

    Nyinflyttad på söder. Kommer ha mina barn kille 13 och dotter 10år boende hos mig varannan vecka . Vore kul med lite nya vänner i närheten .
  2. 1
    Nyinflyttad på söder med 2 barn 10&13år Nyinflyttad på söder. Kommer ha mina barn kille 13 och dotter 10år boende hos mig varannan vecka . Vore kul med lite nya vänner i närheten .
  3. Medlem sedan
    Sep 2015
    #2

    😊

    Citat Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
    Nyinflyttad på söder. Kommer ha mina barn kille 13 och dotter 10år boende hos mig varannan vecka . Vore kul med lite nya vänner i närheten .
    Välkommen hit 😊. Alltid roligt med nykomling . Var på söder ?
  4. 2
    😊
    Citat Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
    Nyinflyttad på söder. Kommer ha mina barn kille 13 och dotter 10år boende hos mig varannan vecka . Vore kul med lite nya vänner i närheten .
    Välkommen hit 😊. Alltid roligt med nykomling . Var på söder ?
  5. Medlem sedan
    Nov 2016
    #3
    Hej! Vi är intresserade, har en dotter på 10 år och son på 7 år. Såg att det var ett år sedan du skrev. Men välkommen att höra av dig!

    Mvh Nina på söder.
  6. 3
    Hej! Vi är intresserade, har en dotter på 10 år och son på 7 år. Såg att det var ett år sedan du skrev. Men välkommen att höra av dig!

    Mvh Nina på söder.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar