Crawings... 😡
Majbarn 2016
  1. Medlem sedan
    May 2015
    #1

    Crawings... 😡

    Efter godisuppehåll på 1,5 år började jag äta idag igen. Har crawings på salt godis (Djungelvrål!) och sura frukter (ananas, gröna äpplen, physalis, citron...) Dricker gärna päron- och äppledrycker av ciderkaraktär utan alkohol förstås. Mår hela tiden lite illa och vill äta något jämnt. Är också sjukt trött. Skit. Så här var det sist också. 😠😨😝 Blir väl 30 kilo denna gången med... Har ni några crawings?
  2. 1
    Crawings... 😡 Efter godisuppehåll på 1,5 år började jag äta idag igen. Har crawings på salt godis (Djungelvrål!) och sura frukter (ananas, gröna äpplen, physalis, citron...) Dricker gärna päron- och äppledrycker av ciderkaraktär utan alkohol förstås. Mår hela tiden lite illa och vill äta något jämnt. Är också sjukt trött. Skit. Så här var det sist också. 😠😨😝 Blir väl 30 kilo denna gången med... Har ni några crawings?
  3. Medlem sedan
    Sep 2008
    #2
    Inga crawings än, hade godis med första barnet och gick upp 33 kg.. Med andra hade jag crawings på Big Mac och gick upp 11 kg (kom fyra veckor för tidigt med).. Nu mår jag lite små illa och är inte sugen på någonting alls..
  4. 2
    Inga crawings än, hade godis med första barnet och gick upp 33 kg.. Med andra hade jag crawings på Big Mac och gick upp 11 kg (kom fyra veckor för tidigt med).. Nu mår jag lite små illa och är inte sugen på någonting alls..
  5. Medlem sedan
    Oct 2011
    #3
    Inte mycket. Med dottern hade jag ett stort behov av smör och ost, nu är jag lite mer sugen på frukt, men framför allt är jag hungrig nästan jämt... Hade en del lakritsbehov runt v.10-14
  6. 3
    Inte mycket. Med dottern hade jag ett stort behov av smör och ost, nu är jag lite mer sugen på frukt, men framför allt är jag hungrig nästan jämt... Hade en del lakritsbehov runt v.10-14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar