Glad idag
Vikt
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Glad idag

    Idag blev jag lite extra glad när jag klev på vågen då den visade att jag nått exakt -20 kg. Känns enormt skönt! Jag kommer klara detta nu, är ännu inte i mål men jag är helt inställd på att det kommer funka. Jag har en annan inställning till kost/motion/hälsa den här gången. Jag är inte så fixerad och har inte så bråttom med snabba resultat. Jag blir heller inte "knäckt" och ger upp när jag har en dålig start på dagen eller om helgen blivit helfel utan styr tillbaks upp på banan igen.
    Den här gången SKA jag lyckas se det som en ändring av livsstil. ALDRIG mer ska jag har 20 kg eller mer att jobba bort. Så är det bara!
  2. 1
    Glad idag Idag blev jag lite extra glad när jag klev på vågen då den visade att jag nått exakt -20 kg. Känns enormt skönt! Jag kommer klara detta nu, är ännu inte i mål men jag är helt inställd på att det kommer funka. Jag har en annan inställning till kost/motion/hälsa den här gången. Jag är inte så fixerad och har inte så bråttom med snabba resultat. Jag blir heller inte "knäckt" och ger upp när jag har en dålig start på dagen eller om helgen blivit helfel utan styr tillbaks upp på banan igen.
    Den här gången SKA jag lyckas se det som en ändring av livsstil. ALDRIG mer ska jag har 20 kg eller mer att jobba bort. Så är det bara!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Grattis till det målet! Jag känner igen det där... för mig handlade det om att jag inte kände igen mig själv längre. Den där lilla tjejen hade blivit "runda tanten" och jag var inte beredd att vara den tanten än. Nu känner jag mig tio år yngre än när jag påbörjade min viktresa... Från BMI på dryga 29 till dagens notering på 22,5.
  4. 2
    Grattis till det målet! Jag känner igen det där... för mig handlade det om att jag inte kände igen mig själv längre. Den där lilla tjejen hade blivit "runda tanten" och jag var inte beredd att vara den tanten än. Nu känner jag mig tio år yngre än när jag påbörjade min viktresa... Från BMI på dryga 29 till dagens notering på 22,5.
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Du är helt grym så lyckats gå ner så mycket genom att ändra livsstil! Hejja dig! Är du i mål nu?
  6. 3
    Du är helt grym så lyckats gå ner så mycket genom att ändra livsstil! Hejja dig! Är du i mål nu?
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Mycket bra jobbat! Och grattis
  8. 4
    Mycket bra jobbat! Och grattis
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5

    Ojsåbra

    Vilekn resa. Gick ju itne ner fullt så mycket men noterade att just jag hade väldigt svårt att stå still. Trro nog att jag i fortsättningen alltid siktar neråt mne efter mål nästa gång med en tiondels hg per vecka.
    *******CoxOrange = Fd IngridMarie Minus 18kg *******
  10. 5
    Ojsåbra Vilekn resa. Gick ju itne ner fullt så mycket men noterade att just jag hade väldigt svårt att stå still. Trro nog att jag i fortsättningen alltid siktar neråt mne efter mål nästa gång med en tiondels hg per vecka.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar