Numera sushiätare.
Majbarn 2016
  1. Medlem sedan
    May 2015
    #1

    Numera sushiätare.

    I min jakt efter att slippa må pyton har jag nu ätit riven rå ingefära. 👍 Är desperat för att slippa må skit. Att tillägga så har jag suktat efter sushi. Och jag ogillar verkligen sushi - fram tills nu! 10 bitar mamma-sushi inhandlades igår, fem åts med god aptit igår och fem idag till lunch. Kakor, godis och chips och sån't vill jag inte ha! Usch! Visst är kroppen märklig?
  2. 1
    Numera sushiätare. I min jakt efter att slippa må pyton har jag nu ätit riven rå ingefära. 👍 Är desperat för att slippa må skit. Att tillägga så har jag suktat efter sushi. Och jag ogillar verkligen sushi - fram tills nu! 10 bitar mamma-sushi inhandlades igår, fem åts med god aptit igår och fem idag till lunch. Kakor, godis och chips och sån't vill jag inte ha! Usch! Visst är kroppen märklig?
  3. Medlem sedan
    Sep 2008
    #2
    Visst är det märkligt, jag har inte heller något sug efter sötsaker vilket är så skönt Har också dille på fisk, så blir mycket lax och torsk här hemma nu till barnens förtvivlan haha
  4. 2
    Visst är det märkligt, jag har inte heller något sug efter sötsaker vilket är så skönt Har också dille på fisk, så blir mycket lax och torsk här hemma nu till barnens förtvivlan haha
  5. Medlem sedan
    Sep 2015
    #3
    Testade mamma-sushi idag. Men alltså de där bitarna med "tofupannkaka" på? Usch, det var verkligen ingenting för mig!

    (Sjukt sugen på gorgonzola - men det kan jag ju fortsätta att drömma om...)
  6. 3
    Testade mamma-sushi idag. Men alltså de där bitarna med "tofupannkaka" på? Usch, det var verkligen ingenting för mig!

    (Sjukt sugen på gorgonzola - men det kan jag ju fortsätta att drömma om...)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar