Jag kände sprattel!!
Aprilbarn 2016
  1. Medlem sedan
    Sep 2015
    #1

    Jag kände sprattel!!

    Jag kände sprattel!! Har tyckt det vid ett par tillfällen tidigare men skyllt det på rörelser i tarmen och så, men nu, alltså shit det VAR sprattel!! Satt så att byxlinningen klämde magen och det var inte populärt för oj vad det började kittlas, på insidan!! Med dottern kände jag av rörelser, typ som lätta fjärilsvingar runt v 16-17 och nu är jag bara i v 12. Trodde inte det var möjligt men det ska det tydligen vara, ovanligt men inte omöjligt. Åh vad coolt!!
  2. 1
    Jag kände sprattel!! Jag kände sprattel!! Har tyckt det vid ett par tillfällen tidigare men skyllt det på rörelser i tarmen och så, men nu, alltså shit det VAR sprattel!! Satt så att byxlinningen klämde magen och det var inte populärt för oj vad det började kittlas, på insidan!! Med dottern kände jag av rörelser, typ som lätta fjärilsvingar runt v 16-17 och nu är jag bara i v 12. Trodde inte det var möjligt men det ska det tydligen vara, ovanligt men inte omöjligt. Åh vad coolt!!
  3. Medlem sedan
    Aug 2015
    #2
    Häftigt! Jag har också tyckt att jag har känt för några dagar sen men skakat bort det med inbillning. Men det kanske är det då :-). Vet att jag har känt i v 13-14 tidigare. Första gången var det som du runt v 16.
  4. 2
    Häftigt! Jag har också tyckt att jag har känt för några dagar sen men skakat bort det med inbillning. Men det kanske är det då :-). Vet att jag har känt i v 13-14 tidigare. Första gången var det som du runt v 16.
  5. Medlem sedan
    Jan 2010
    #3
    10+0 i morgon för mig. Och det är som om jag känner bebis! Har känt i några dagar lika som när jag kände med mina andra två barn. Fast då var jag i vecka 16 och 13. Det känns mer och mer för varje dag. Undrar om detta ens är möjligt Kanske kan hoppas på en framflyttning när vi ska på kub?
  6. 3
    10+0 i morgon för mig. Och det är som om jag känner bebis! Har känt i några dagar lika som när jag kände med mina andra två barn. Fast då var jag i vecka 16 och 13. Det känns mer och mer för varje dag. Undrar om detta ens är möjligt Kanske kan hoppas på en framflyttning när vi ska på kub?
  7. Medlem sedan
    Sep 2015
    #4
    Vi var på KUB i måndags och då frågade jag om det var möjligt att jag redan i v 11 kände sprattel. Hennes svar var att det inte var omöjligt men i så fall väldigt ovanligt, men samtidigt så är det väldigt individuellt. Hon berättade att hon nyss träffat en mamma som inte ens i v 20 hade känt något alls... Jag förklarade vart det var jag kände rörelser, dvs väldigt långt ner, i mitten precis ovanför blygbenet och då sa hon att jo det var ju helt rätt ställe. Så jag är rätt övertygad om att det är fosterrörelser jag känner, inte riktigt varje dag men i alla fall varannan, hur roligt som helst!
  8. 4
    Vi var på KUB i måndags och då frågade jag om det var möjligt att jag redan i v 11 kände sprattel. Hennes svar var att det inte var omöjligt men i så fall väldigt ovanligt, men samtidigt så är det väldigt individuellt. Hon berättade att hon nyss träffat en mamma som inte ens i v 20 hade känt något alls... Jag förklarade vart det var jag kände rörelser, dvs väldigt långt ner, i mitten precis ovanför blygbenet och då sa hon att jo det var ju helt rätt ställe. Så jag är rätt övertygad om att det är fosterrörelser jag känner, inte riktigt varje dag men i alla fall varannan, hur roligt som helst!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar