Ruvardag 6
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Sep 2014
    #1

    Ruvardag 6

    Hörni, är det inte löjligt tidigt för ett positivt gravtest? Är på RD 6, fick en 5-dagars blastocyst tillbaka. Började testa igår för att se om ovitrellen gått ur kroppen, det hade den.
    Imorse kollade jag igen - svagt extra streck som syntes utan att vinkla.
    Köpte test med veckoindikator och fick ett infall att ta ett nu ikväll. Hade förväntat mig ett blankt "inte gravid", men redan innan de tre minuterna gått kom ett "gravid 1-2" upp.

    Shit pommes. Är inte glad ÄN. Undra när man blir det? Efter 12 veckor har gått möjligtvis. Är såååå rädd nu.
  2. 1
    Ruvardag 6 Hörni, är det inte löjligt tidigt för ett positivt gravtest? Är på RD 6, fick en 5-dagars blastocyst tillbaka. Började testa igår för att se om ovitrellen gått ur kroppen, det hade den.
    Imorse kollade jag igen - svagt extra streck som syntes utan att vinkla.
    Köpte test med veckoindikator och fick ett infall att ta ett nu ikväll. Hade förväntat mig ett blankt "inte gravid", men redan innan de tre minuterna gått kom ett "gravid 1-2" upp.

    Shit pommes. Är inte glad ÄN. Undra när man blir det? Efter 12 veckor har gått möjligtvis. Är såååå rädd nu.
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    ÅÅåå vad spännande, GRATTIS! Hoppas det går hela vägen och Glad vågade jag bli efter FVP och slappnar av gör man aldrig igen
  4. 2
    ÅÅåå vad spännande, GRATTIS! Hoppas det går hela vägen och Glad vågade jag bli efter FVP och slappnar av gör man aldrig igen
  5. Medlem sedan
    Sep 2014
    #3
    Oh jisses..
    Jag är fullt medveten om att allt kan hända nu. Och såå rädd att det ska gå åt fanders. Tycker att jag känner för mycket i magen såhär tidigt, och då blir jag orolig. Usch
  6. 3
    Oh jisses..
    Jag är fullt medveten om att allt kan hända nu. Och såå rädd att det ska gå åt fanders. Tycker att jag känner för mycket i magen såhär tidigt, och då blir jag orolig. Usch
  7. Medlem sedan
    Oct 2013
    #4
    Wohooo!! Underbart!!! Tänk positiva tankar nu! Kramar!
  8. 4
    Wohooo!! Underbart!!! Tänk positiva tankar nu! Kramar!
  9. Medlem sedan
    Jan 2014
    #5
    Nämen grattis! Wow vad häftigt!! ta nu en dag i taget!
  10. 5
    Nämen grattis! Wow vad häftigt!! ta nu en dag i taget!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar