Nu var det ett tag sen igen...
Vikt
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Nu var det ett tag sen igen...

    Vad gör ni? Hur går det för er?

    Själv kom jag rätt in i ett getingbo efter semestern. Har jobbat och rest massor, och barnen har nya scheman som det tog några veckor att göra till rutin. Jag har hållit i träningen hyfsat men slarvat med maten. För många mackmiddagar eller ingrediensmåltider (hopplock från kylen utan tanke eller plan). Verktyget för att bryta trenden heter planering, vilket är något jag ska lägga fokus på i höst/vinter.

    Ha det gött!
  2. 1
    Nu var det ett tag sen igen... Vad gör ni? Hur går det för er?

    Själv kom jag rätt in i ett getingbo efter semestern. Har jobbat och rest massor, och barnen har nya scheman som det tog några veckor att göra till rutin. Jag har hållit i träningen hyfsat men slarvat med maten. För många mackmiddagar eller ingrediensmåltider (hopplock från kylen utan tanke eller plan). Verktyget för att bryta trenden heter planering, vilket är något jag ska lägga fokus på i höst/vinter.

    Ha det gött!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Planering (eller vettiga matlådor att plocka fram från frysen) är viktigt. Lycka till. Här går det si så där skulle jag nog säga.
  4. 2
    Planering (eller vettiga matlådor att plocka fram från frysen) är viktigt. Lycka till. Här går det si så där skulle jag nog säga.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3

    Åt rätt håll

    Men långasmt mycket långsamt. Lite drygt 1kg vecka1, sen 0,2 och denna vecka 0,5. rätt ok ändå när jag ser det så. Drygt 2kg på tre veckor. Lite jobbbresor nästa vecka och det är besvärligare då.
    *******CoxOrange = Fd IngridMarie Minus 18kg *******
  6. 3
    Åt rätt håll Men långasmt mycket långsamt. Lite drygt 1kg vecka1, sen 0,2 och denna vecka 0,5. rätt ok ändå när jag ser det så. Drygt 2kg på tre veckor. Lite jobbbresor nästa vecka och det är besvärligare då.
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    Vad har du för plan för att kicka igång det igen?
  8. 4
    Vad har du för plan för att kicka igång det igen?
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5
    Låter bra! Jag reser en hel del i jobbet också. Nästa vecka får löparskorna följa med mig på tjänsteresa. Smarta val på hotell och lunch och jag är hemma. 👍🏻
  10. 5
    Låter bra! Jag reser en hel del i jobbet också. Nästa vecka får löparskorna följa med mig på tjänsteresa. Smarta val på hotell och lunch och jag är hemma. 👍🏻
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Ingen speciell plan. Det gick bättre nu i veckan som gick. Helgen har inte varit jättebra, men imorgon är det jobbdag igen så då ska det bli bättre. Jag har dock fått till en hel del promenader den här helgen och det är jag nöjd med Mina skenben är i och för sig mindre glada
  12. 6
    Ingen speciell plan. Det gick bättre nu i veckan som gick. Helgen har inte varit jättebra, men imorgon är det jobbdag igen så då ska det bli bättre. Jag har dock fått till en hel del promenader den här helgen och det är jag nöjd med Mina skenben är i och för sig mindre glada
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7
    Hej hej! Här går det bra! Jag behöver inte tänka på nåt själv utan följer bara det schemat som min coach lagt upp. Fungerar otroligt bra! Trodde nästan inte det, eftersom jag har så svårt att släppa kontrollen till någon annan. Men jag äter massor, är mätt nästan jämt, träningen går awesome, och det händer grejer med kroppen. Det är grymt motiverande. Vi får dock se hur det går efter de här veckorna...
  14. 7
    Hej hej! Här går det bra! Jag behöver inte tänka på nåt själv utan följer bara det schemat som min coach lagt upp. Fungerar otroligt bra! Trodde nästan inte det, eftersom jag har så svårt att släppa kontrollen till någon annan. Men jag äter massor, är mätt nästan jämt, träningen går awesome, och det händer grejer med kroppen. Det är grymt motiverande. Vi får dock se hur det går efter de här veckorna...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar