Matvrak
Aprilbarn 2016
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    Matvrak

    Någon mer som är jättehungrig ca hela tiden? Känns som om jag inte gör annat än äta. Om jag inte äter varannan, var tredje timme så börjar jag må illa. Och jag är sugen på ALLT! Försöker hålla mig undan onyttigheterna på vardagar.. men det är svårt :/ Kan inte minnas denna hunger från föregående grav. Men kanske behövs mer påfyllning när man underhåller en 3åring och en 1åring på dagarna..?
  2. 1
    Matvrak Någon mer som är jättehungrig ca hela tiden? Känns som om jag inte gör annat än äta. Om jag inte äter varannan, var tredje timme så börjar jag må illa. Och jag är sugen på ALLT! Försöker hålla mig undan onyttigheterna på vardagar.. men det är svårt :/ Kan inte minnas denna hunger från föregående grav. Men kanske behövs mer påfyllning när man underhåller en 3åring och en 1åring på dagarna..?
  3. Medlem sedan
    Aug 2015
    #2
    Jag har blivit vrålhungrig vissa kvällar så att jag har fått gå upp och äta mackor och yoghurt. Det kommer så plötsligt också.
  4. 2
    Jag har blivit vrålhungrig vissa kvällar så att jag har fått gå upp och äta mackor och yoghurt. Det kommer så plötsligt också.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar