Så trött
Aprilbarn 2016
  1. Medlem sedan
    Aug 2015
    #1

    Så trött

    Jag har klarat mig rätt bra från den här massiva tröttheten som brukar infalla i början av graviditeten fram tills nu. På em så har jag börjat bli sjukligt trött. Det är så jobbigt. Skönt att det är helg. Hur har ni andra det?
  2. 1
    Så trött Jag har klarat mig rätt bra från den här massiva tröttheten som brukar infalla i början av graviditeten fram tills nu. På em så har jag börjat bli sjukligt trött. Det är så jobbigt. Skönt att det är helg. Hur har ni andra det?
  3. Medlem sedan
    Nov 2011
    #2
    Tycker att tröttheten börjar släppa lite nu, vissa dagar är i alla fall bättre än andra. Sen slocknar jag ff innan kl 21 i soffan ;-)
  4. 2
    Tycker att tröttheten börjar släppa lite nu, vissa dagar är i alla fall bättre än andra. Sen slocknar jag ff innan kl 21 i soffan ;-)
  5. Medlem sedan
    Aug 2015
    #3
    Haha ja det var ju det som var lite annorlunda att bli så här trött nu.
  6. 3
    Haha ja det var ju det som var lite annorlunda att bli så här trött nu.
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4
    Jag var jättetrött i början.. somnade mitt i leken med ungarna vid några tillfällen 😅 Sen har det det vart bättre. Men vissa dagar är det sämre nu igen. Igår var vi knappt hemma på hela dagen. Sen på kvällen var jag så trött att jag inte kunde röra mig. Haha. Hoppas det går över snart! Har inte tid att vara så trött
  8. 4
    Jag var jättetrött i början.. somnade mitt i leken med ungarna vid några tillfällen 😅 Sen har det det vart bättre. Men vissa dagar är det sämre nu igen. Igår var vi knappt hemma på hela dagen. Sen på kvällen var jag så trött att jag inte kunde röra mig. Haha. Hoppas det går över snart! Har inte tid att vara så trött
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar