Min dotter som är 15 år var tsm med en kille i 1 år. Hon gjorde sedan slut pga ett gräl som i efterhand kan tyckas helt onödigt och ett stort missförstånd. Efter det var hon tsm med en kille i typ 2 v som sedan gjorde slut. Efter det en annan kille i typ 2 v som oxå gjorde slut. Sedan kommer hon till insikt med att hon saknar sin förra kille och berättar för honom om sina känslor. Han har då en annan tjej som han varit tsm med i ca 2 mån. Han gör slut med henne för att han säger sig ha känslor kvar för min dotter. De har ett av och på förhållande i ca 2 mån när han till slut bestämmer sig för att det inte kmr bli ngt mellan dem. Sista kvällen säger han att han älskar min dotter och att det är henne han vill ha. Strax efter när de skiljts åt skriver han att de inte skall vara ett par. Och dagen efter är han tillbaka med sin förra tjej. Jag förstår mig inte på den här killen. Han har efter han gjort slut bla kommenterat hur min dotter tex ler mot andra killar. Inte till henne, men till kompisar som sedan berättat. Varför bryr han sig ens om han har gjort sitt val ? Eller var det bara en enkel utväg ? Under det året de var tsm så blev han som en i familjen och det gör även ont i mitt hjärta nu.