Lördag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Lördag,

    och jag känner mig bättre än jag förväntade mig. Har ätit litet frukost. Men ogillar fortfarande känslan av pyjamasen mot kroppen, jag får hönsskinn. Tror inte det står mycket på programmet idag.
  2. 1
    Lördag, och jag känner mig bättre än jag förväntade mig. Har ätit litet frukost. Men ogillar fortfarande känslan av pyjamasen mot kroppen, jag får hönsskinn. Tror inte det står mycket på programmet idag.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Låter bra att du mår bättre än förväntat men inte kul med känslan av pyjamasen.

    Jag är fortfarande i pyjamas men ska duscha nu. Har påbörjat äppelmos och rödkål som kokas i portvin och kanel.

    Känner mig fortfarande sänkt av förkylningen.
  4. 2
    Låter bra att du mår bättre än förväntat men inte kul med känslan av pyjamasen.

    Jag är fortfarande i pyjamas men ska duscha nu. Har påbörjat äppelmos och rödkål som kokas i portvin och kanel.

    Känner mig fortfarande sänkt av förkylningen.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Vad gott det låter, t.o.m. för mig som inte haft någon matlust idag. Jag har "sovit över maten" både vid lunch och kvällsmat". Eftermiddagsfikat kräktes jag delvis upp, när jag fick en för stor hostattack.
    Eländigt med din förkylning, jag hoppas den ger med sig.
  6. 3
    Vad gott det låter, t.o.m. för mig som inte haft någon matlust idag. Jag har "sovit över maten" både vid lunch och kvällsmat". Eftermiddagsfikat kräktes jag delvis upp, när jag fick en för stor hostattack.
    Eländigt med din förkylning, jag hoppas den ger med sig.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar