Äter frukost
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Äter frukost

    efter en lugn natt. Chokladen har som vanligt hunnit kallna och juicen blivit varm, men jag orkar liksom inte äta tidigare. Idag kanske de ska ta bort perfusionen så att jag kan promenera i korridoren - mina svullna ben behöver motion !
  2. 1
    Äter frukost efter en lugn natt. Chokladen har som vanligt hunnit kallna och juicen blivit varm, men jag orkar liksom inte äta tidigare. Idag kanske de ska ta bort perfusionen så att jag kan promenera i korridoren - mina svullna ben behöver motion !
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Godmorgon. Ligger kvar i sängen. Bara jag är vaken i det här hemmet. Bredvid ligger Em som fick nog av att dela rum med brorsan.

    Idag har sonen match som jag ska skjutsa till.
  4. 2
    Godmorgon. Ligger kvar i sängen. Bara jag är vaken i det här hemmet. Bredvid ligger Em som fick nog av att dela rum med brorsan.

    Idag har sonen match som jag ska skjutsa till.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Hoppas du fàr din promenad. Finns det ingen kiné pà sjukhuset som kan komma och ge dig lite dränerande massager pà benen?
    Här är humöret lite làgt. Skall ta en sväng till epiceriet och sen ut och terrängcykla i skogen, Brukar vara bra för att tömma huvudet.Vàgar inte ge mig ut för tidigt pga av alla jägare som finns därute sàhär àrs.
    Sambon är pà nàn bilutställning pà andra sidan staden. Storebror är pà surhumör och pluggar sen i ottan men jag ignorerar honom. Fick ett entusiastiskt sms fràn lillebror igàr kväll sà han verkar ha det bra.
    Ha en fin dag!
  6. 3
    Hoppas du fàr din promenad. Finns det ingen kiné pà sjukhuset som kan komma och ge dig lite dränerande massager pà benen?
    Här är humöret lite làgt. Skall ta en sväng till epiceriet och sen ut och terrängcykla i skogen, Brukar vara bra för att tömma huvudet.Vàgar inte ge mig ut för tidigt pga av alla jägare som finns därute sàhär àrs.
    Sambon är pà nàn bilutställning pà andra sidan staden. Storebror är pà surhumör och pluggar sen i ottan men jag ignorerar honom. Fick ett entusiastiskt sms fràn lillebror igàr kväll sà han verkar ha det bra.
    Ha en fin dag!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar