Hej! Jag söker kontakt med kvinnor som har bestämt sig för att skaffa barn på egen hand, utan att vara i en par-relation eller att ha funnit kärleken i livet. För visst kan det vara så att man vill ha barn men ingen man/pappa? Du kvinna ca 35-42 år som längtar efter att få bli förälder och som nu börjat att tänka på vilken väg du vill gå för att få bli det skulle jag gärna vilja få chans att tala med. Jag gör research för en idé om ett dokumentärt TV-program på detta ämne. Om det finns en manlig person som vill vara närvarande i barnets liv eller inte spelar ingen roll, men det är viktigt för dig att det finns en möjlighet till att få veta vem "pappan" är, om ditt barn skulle vilja ha reda på det i framtiden...Jag söker kontakt med dig för att få höra lite om dina tankar, känslor, idéer, resonemang om det som har med "inseminationen", graviditeten och framtiden som förälder att göra. Eventuellt vill vi göra en pilotinspelning, men det är ingenting som ska visas i offentligheten. Jag berättar gärna mer om projektet och du får gärna vara anonym vid första kontakten. Detta är i mångas ögon ett känsligt ämne, just därför känns det väldigt viktigt att våga ta upp och prata om det! Jag jobbar på Eyeworks som producerar bland annat Bingo Lotto, Postkodmiljonären, Jills Veranda, Full Patte m.fl. Jag nås på 070-606 22 00, [email protected] Hoppas så att jag få möjlighet att lära känna några kvinnor som går i dessa tankar!