Efter en inte så lugn natt,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Efter en inte så lugn natt,

    då jag sprang ett antal gånger på toa, har jag kunnat sova på förmiddagen och känner mig nu tämligen normal. Vi får väl se vad magen säger då lunchen kommer på bordet om en stund. Ska nog sova lite mer sedan och så kommer kanske familjen på besök en liten stund. Finns verkligen inte mycket att berätta från min bubbla !
  2. 1
    Efter en inte så lugn natt, då jag sprang ett antal gånger på toa, har jag kunnat sova på förmiddagen och känner mig nu tämligen normal. Vi får väl se vad magen säger då lunchen kommer på bordet om en stund. Ska nog sova lite mer sedan och så kommer kanske familjen på besök en liten stund. Finns verkligen inte mycket att berätta från min bubbla !
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Hoppas att du màr bättre idag i din bubbla.
    Här har det plötsligt blivit ruggigt kallt. Vi satte pà värmen för första gàngen igàr kväll. Vàr lilla revisor är här idag och vi har ingen lust att hos skall sitta och hacka tänder.
    Lillebror kommer hem igàr kväll och storebror kanske till helgen om han fàtt stillkaka sitt solilga humör annars fàr han stanna där han är.
    Ha en fin dag!
  4. 2
    Hoppas att du màr bättre idag i din bubbla.
    Här har det plötsligt blivit ruggigt kallt. Vi satte pà värmen för första gàngen igàr kväll. Vàr lilla revisor är här idag och vi har ingen lust att hos skall sitta och hacka tänder.
    Lillebror kommer hem igàr kväll och storebror kanske till helgen om han fàtt stillkaka sitt solilga humör annars fàr han stanna där han är.
    Ha en fin dag!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Hej hej

    Snart är du ute ur bubblan igen.
  6. 3
    Hej hej

    Snart är du ute ur bubblan igen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar