Nån som gjort rul ännu? ☺️
Marsbarn 2016
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Nån som gjort rul ännu? ☺️

    Vi har tid 23/10, alltså nästa fredag! Är då i vecka 18+4
    Så spännande trots att det är nummer tre 😄
    är inte så orolig denna gång, känt fosterrörelser sedan v 14 så vet redan att "loppan" lever ❤️
    Marie med Tor 060901 & Nathalie 100217
  2. 1
    Nån som gjort rul ännu? ☺️ Vi har tid 23/10, alltså nästa fredag! Är då i vecka 18+4
    Så spännande trots att det är nummer tre 😄
    är inte så orolig denna gång, känt fosterrörelser sedan v 14 så vet redan att "loppan" lever ❤️
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Ja vi gjorde RUL i tisdags och fick då BF 17/3 istället för 20/3 som BM trodde och allt såg bra ut vad hon kunde se Är så mysigt oavsett vilken gång i ordningen Detta är vår trea också!
  4. 2
    Ja vi gjorde RUL i tisdags och fick då BF 17/3 istället för 20/3 som BM trodde och allt såg bra ut vad hon kunde se Är så mysigt oavsett vilken gång i ordningen Detta är vår trea också!
  5. Medlem sedan
    Oct 2015
    #3
    jag är i vecka 20 och gjorde ultraljud förra veckan, riktigt häftigt faktiskt även om vår bebis inte var så sugen på att visa upp sig för oss i profil.
  6. 3
    jag är i vecka 20 och gjorde ultraljud förra veckan, riktigt häftigt faktiskt även om vår bebis inte var så sugen på att visa upp sig för oss i profil.
  7. Medlem sedan
    Jul 2015
    #4
    Vi var på rul i fredags, och det var väldigt spännande och mysigt att se krabaten sprattla runt på skärmen Och bebisen mår fint så långt barnmorskan kunde se! Det var först då som jag riktigt förstod att jag har en bebis i magen ^^ så mysigt!
  8. 4
    Vi var på rul i fredags, och det var väldigt spännande och mysigt att se krabaten sprattla runt på skärmen Och bebisen mår fint så långt barnmorskan kunde se! Det var först då som jag riktigt förstod att jag har en bebis i magen ^^ så mysigt!
  9. Medlem sedan
    Feb 2006
    #5
    Mysigt att rul är gjort!
    Vi väntar en frisk liten tjej 😁😍
    Blev tillbakaflyttad 2 dagar, så nytt Bf 22/3
    Moderkakan i framvägg, lite ovant när den tidigare två gånger varit i bakvägg 😄
  10. 5
    Mysigt att rul är gjort!
    Vi väntar en frisk liten tjej 😁😍
    Blev tillbakaflyttad 2 dagar, så nytt Bf 22/3
    Moderkakan i framvägg, lite ovant när den tidigare två gånger varit i bakvägg 😄
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar