Jag undrar om apoteket
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Jag undrar om apoteket

    har stoppat sömnmedel i min antibiotika, för jag sover och sover. I morse var jag vaken när frukosten anlände. men lyckades inte få mig att sätta mig upp och äta den. Jag somnade om och sov till 11.15 !
  2. 1
    Jag undrar om apoteket har stoppat sömnmedel i min antibiotika, för jag sover och sover. I morse var jag vaken när frukosten anlände. men lyckades inte få mig att sätta mig upp och äta den. Jag somnade om och sov till 11.15 !
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Det är väl skönt att du kan sova lite - eller mycket! Bara du sover på nätterna också. Jag blir alltid väldigt sömnig på sjukhus - håller alltid på att somna i väntrummen. Tror att det är narkosångorna i luften. Känner mig också lite seg i dag. Efter att ha skickat iväg barnen till skolan återintog jag sängläge och har legat och tittat på Svenska Hollywoodfruar. Men nu ska jag strax gå upp och göra nytta. Önskar dig bästa möjliga fredag!
  4. 2
    Det är väl skönt att du kan sova lite - eller mycket! Bara du sover på nätterna också. Jag blir alltid väldigt sömnig på sjukhus - håller alltid på att somna i väntrummen. Tror att det är narkosångorna i luften. Känner mig också lite seg i dag. Efter att ha skickat iväg barnen till skolan återintog jag sängläge och har legat och tittat på Svenska Hollywoodfruar. Men nu ska jag strax gå upp och göra nytta. Önskar dig bästa möjliga fredag!
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Du har nog en ganska tröttsam behandling överhuvudtaget.
    Önskar en bra "helg" med trevliga besök. Här màste jag sätta igàng med städningen.
  6. 3
    Du har nog en ganska tröttsam behandling överhuvudtaget.
    Önskar en bra "helg" med trevliga besök. Här màste jag sätta igàng med städningen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar