Nu har jag sovit över frukosten igen,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Nu har jag sovit över frukosten igen,

    det är ingen ordning på mig. Men om de städar rummet kring midnatt, kan de väl inte riktigt begära att man ska vara pigg och vaken före åtta på morgonen ?! I alla fall blev jag väckt (jag vaknar till nu och då, men inte tillräckligt för att inte somna om, sover överhuvudtaget väldigt, väldigt hackigt) at sjukgymnasten, så nu har jag gjort lite benövningar. Och ätit min morgonmedecin, samt druckit måltidskomplement, vilket läkaren påpekar är ett komplement, men igår var det det enda jag fick i mig innan lite kvällssoppa och fruktsallad.
    Dagen är dimmig på alla sätt. Jag tror dock att svärmor kommer och hälsar på.
  2. 1
    Nu har jag sovit över frukosten igen, det är ingen ordning på mig. Men om de städar rummet kring midnatt, kan de väl inte riktigt begära att man ska vara pigg och vaken före åtta på morgonen ?! I alla fall blev jag väckt (jag vaknar till nu och då, men inte tillräckligt för att inte somna om, sover överhuvudtaget väldigt, väldigt hackigt) at sjukgymnasten, så nu har jag gjort lite benövningar. Och ätit min morgonmedecin, samt druckit måltidskomplement, vilket läkaren påpekar är ett komplement, men igår var det det enda jag fick i mig innan lite kvällssoppa och fruktsallad.
    Dagen är dimmig på alla sätt. Jag tror dock att svärmor kommer och hälsar på.
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Tatata; tatata; tatata, tarmbakterien är f.n. borta !
  4. 2
    Tatata; tatata; tatata, tarmbakterien är f.n. borta !
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Hoppas du fàr vila idag. Varför städar de mitt i natten, är det lättare att fànga bacillerna dà?
    Här är det fasanfullt gràtt väder ocksà.
    Du har nästan gjort 3/4 delar av denna gàngens pärs.Hur länge skall du fà stanna hemma sen?
  6. 3
    Hoppas du fàr vila idag. Varför städar de mitt i natten, är det lättare att fànga bacillerna dà?
    Här är det fasanfullt gràtt väder ocksà.
    Du har nästan gjort 3/4 delar av denna gàngens pärs.Hur länge skall du fà stanna hemma sen?
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Yippee & bon débarras!
    Var väldigt förvànad för att jag trodde du hade börjat svära, tänkte att det kunde vara en biverkning av giftet men sen kom jag pà att f.n betydde nog "för nyo" eller nàgot i den stilen :-D eller kanske "för närvarande".Kan man säga för nyo förresten? Började tvivla...
  8. 4
    Yippee & bon débarras!
    Var väldigt förvànad för att jag trodde du hade börjat svära, tänkte att det kunde vara en biverkning av giftet men sen kom jag pà att f.n betydde nog "för nyo" eller nàgot i den stilen :-D eller kanske "för närvarande".Kan man säga för nyo förresten? Började tvivla...
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Hurra!!! Åh vad skönt att basilusken är borta.

    Har åkt runt på stor fin kyrkogård idag med mina föräldrar och ätit lunch på stan.
  10. 5
    Hurra!!! Åh vad skönt att basilusken är borta.

    Har åkt runt på stor fin kyrkogård idag med mina föräldrar och ätit lunch på stan.
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6
    Så du tolkade det inte som Front National då !
    För nyo vet jag inte om man kan säga...
  12. 6
    Så du tolkade det inte som Front National då !
    För nyo vet jag inte om man kan säga...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar