Vågar man?
Missfall
  1. Anonym
    #1

    Vågar man?

    Är så otroligt rädd att få missfall igen.
    Hur kan man glädjas åt ett + när det aldrig får stanna.

    För en vecka sedan fick jag mitt fjärde missfall och det gör så ont i kroppen och själen.

    Vågar man fortsätt hoppas att någon dag få sitta med sitt lilla knyte i famnen?
  2. 1
    Vågar man? Är så otroligt rädd att få missfall igen.
    Hur kan man glädjas åt ett + när det aldrig får stanna.

    För en vecka sedan fick jag mitt fjärde missfall och det gör så ont i kroppen och själen.

    Vågar man fortsätt hoppas att någon dag få sitta med sitt lilla knyte i famnen?
  3. Medlem sedan
    Nov 2011
    #2
    Jag beklagar verkligen det du gått/går igenom!!
    Men ja, du vågar hoppas, en dag så händer det! Vi försökte i länge och efter 6 missfall har jag nu en tjej på 3 år och en till som ska komma i april ( hade ett missfall där i mellan också).

    Önskar dig all lycka och ta hand om dig!
  4. 2
    Jag beklagar verkligen det du gått/går igenom!!
    Men ja, du vågar hoppas, en dag så händer det! Vi försökte i länge och efter 6 missfall har jag nu en tjej på 3 år och en till som ska komma i april ( hade ett missfall där i mellan också).

    Önskar dig all lycka och ta hand om dig!
  5. Anonym
    #3
    Citat Ursprungligen postat av Lillegris Visa inlägg
    Jag beklagar verkligen det du gått/går igenom!!
    Men ja, du vågar hoppas, en dag så händer det! Vi försökte i länge och efter 6 missfall har jag nu en tjej på 3 år och en till som ska komma i april ( hade ett missfall där i mellan också).

    Önskar dig all lycka och ta hand om dig!


    Tack fina du!
    Då vågar man!
    Ta hand om er!
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av Lillegris Visa inlägg
    Jag beklagar verkligen det du gått/går igenom!!
    Men ja, du vågar hoppas, en dag så händer det! Vi försökte i länge och efter 6 missfall har jag nu en tjej på 3 år och en till som ska komma i april ( hade ett missfall där i mellan också).

    Önskar dig all lycka och ta hand om dig!


    Tack fina du!
    Då vågar man!
    Ta hand om er!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar