Hyra bil?
Bilsnack
  1. Medlem sedan
    Feb 2014
    #1

    Hyra bil?

    Hejsan! Jag såg en annons om det här företaget där man kan hyra ut sin bil till andra privatpersoner, det verkar ju som en smart grej om man som jag ändå knappt använder bilen! Tänkte kolla om någon här har testat det eller har tänkt göra det? Man vill ju veta att det är säkert. www.gomore.se är det jag menar, vet inte om det finns flera liknande tjänster?
  2. 1
    Hyra bil? Hejsan! Jag såg en annons om det här företaget där man kan hyra ut sin bil till andra privatpersoner, det verkar ju som en smart grej om man som jag ändå knappt använder bilen! Tänkte kolla om någon här har testat det eller har tänkt göra det? Man vill ju veta att det är säkert. www.gomore.se är det jag menar, vet inte om det finns flera liknande tjänster?
  3. Medlem sedan
    Apr 2014
    #2
    Det är säkert, jättepoppis i andra europeiska länder men har nyss startat i Sverige. Tror inte så många känner till det än bara. Men man har full försäkring står det på hemsidan
  4. 2
    Det är säkert, jättepoppis i andra europeiska länder men har nyss startat i Sverige. Tror inte så många känner till det än bara. Men man har full försäkring står det på hemsidan
  5. Medlem sedan
    Feb 2014
    #3
    Ja jag läste att det är väldigt uppskattat i Danmark och Norge! Det är ju en genial tjänst, billigt också!
  6. 3
    Ja jag läste att det är väldigt uppskattat i Danmark och Norge! Det är ju en genial tjänst, billigt också!
  7. Medlem sedan
    Apr 2014
    #4
    Citat Ursprungligen postat av lillagreta Visa inlägg
    Ja jag läste att det är väldigt uppskattat i Danmark och Norge! Det är ju en genial tjänst, billigt också!
    Det tycker jag också. Ska hyra nu innan jul så jag kan shoppa =)
  8. 4
    Citat Ursprungligen postat av lillagreta Visa inlägg
    Ja jag läste att det är väldigt uppskattat i Danmark och Norge! Det är ju en genial tjänst, billigt också!
    Det tycker jag också. Ska hyra nu innan jul så jag kan shoppa =)
  9. Medlem sedan
    Feb 2014
    #5
    Citat Ursprungligen postat av grusarn Visa inlägg
    Det tycker jag också. Ska hyra nu innan jul så jag kan shoppa =)
    Vet du hur lång tid innan man måste boka bil på GoMore för att kunna veta att man kan hyra?
  10. 5
    Citat Ursprungligen postat av grusarn Visa inlägg
    Det tycker jag också. Ska hyra nu innan jul så jag kan shoppa =)
    Vet du hur lång tid innan man måste boka bil på GoMore för att kunna veta att man kan hyra?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar