Andra barnet beräknat 1/7 Göteborg
Julibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Nov 2015
    #1

    Andra barnet beräknat 1/7 Göteborg

    Hej

    Vi väntar vårt andra barn i juli och vår först son är 6 månader. Vi har precis flyttat till ett radhus i Mölndal och fått förskoleplats i januari. Jag är lite orolig för hur det ska gå med en nyfödd och en tvååring som behöver mycket hjälp.. men jag är ju inte den första
    Nu är den mest kritiska tiden snart över och jag hoppas så allt går vägen. Önskar mig allra helst en tjej då vår son enbart har pojkar till kusiner (7 st!) jag mår er illa denna gången och många säger att det kanske blir en tjej då

    Hur mår ni andra? Fler i Göteborg som väntar andra i Juli?

    Kram Anna
  2. 1
    Andra barnet beräknat 1/7 Göteborg Hej

    Vi väntar vårt andra barn i juli och vår först son är 6 månader. Vi har precis flyttat till ett radhus i Mölndal och fått förskoleplats i januari. Jag är lite orolig för hur det ska gå med en nyfödd och en tvååring som behöver mycket hjälp.. men jag är ju inte den första
    Nu är den mest kritiska tiden snart över och jag hoppas så allt går vägen. Önskar mig allra helst en tjej då vår son enbart har pojkar till kusiner (7 st!) jag mår er illa denna gången och många säger att det kanske blir en tjej då

    Hur mår ni andra? Fler i Göteborg som väntar andra i Juli?

    Kram Anna
  3. Medlem sedan
    Jan 2016
    #2
    Väntar också mitt andra barn, har en dotter på snart 16 mån. Vet inte hur man ska klara av 2 😳
  4. 2
    Väntar också mitt andra barn, har en dotter på snart 16 mån. Vet inte hur man ska klara av 2 😳
  5. Medlem sedan
    Apr 2016
    #3
    Citat Ursprungligen postat av SandyG85 Visa inlägg
    Väntar också mitt andra barn, har en dotter på snart 16 mån. Vet inte hur man ska klara av 2 😳
    Jag väntar tredje i juli. Hade också tätt mellan de två första. Det var tufft men det gick trean fick vänta fem år på att komma

    Hur mår ni nu?
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av SandyG85 Visa inlägg
    Väntar också mitt andra barn, har en dotter på snart 16 mån. Vet inte hur man ska klara av 2 😳
    Jag väntar tredje i juli. Hade också tätt mellan de två första. Det var tufft men det gick trean fick vänta fem år på att komma

    Hur mår ni nu?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar