Hur mår ni?
Augustibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Nov 2013
    #1

    Hur mår ni?

    Själv så känns det som det är allt eller inget.
    Vissa dagar får jag knappt i mig något utan kräker bara jag känner doften av mat.
    Vissa dagar känns det som jag bara drömt att jag är gravid då jag inte känner av några symptom
    Hur mår ni?
  2. 1
    Hur mår ni? Själv så känns det som det är allt eller inget.
    Vissa dagar får jag knappt i mig något utan kräker bara jag känner doften av mat.
    Vissa dagar känns det som jag bara drömt att jag är gravid då jag inte känner av några symptom
    Hur mår ni?
  3. Medlem sedan
    Dec 2008
    #2
    De flesta av mina symtom har försvunnit, men mår lite illa varannan kväll, men inte så jag kräks (än i alla fall). Jag känner lite växtvärk i livmodern och börjar märka att kroppen inte lägger så mycket energi på matsmältning då jag snabbt blir mätt och ofta får magknip. Med sonen mådde jag lite illa v 9-12 så jag räknar med att det blir värre den här gången.
    Amanda

    ​N 130620, bebis bf 160813
  4. 2
    De flesta av mina symtom har försvunnit, men mår lite illa varannan kväll, men inte så jag kräks (än i alla fall). Jag känner lite växtvärk i livmodern och börjar märka att kroppen inte lägger så mycket energi på matsmältning då jag snabbt blir mätt och ofta får magknip. Med sonen mådde jag lite illa v 9-12 så jag räknar med att det blir värre den här gången.
  5. Medlem sedan
    Dec 2015
    #3
    Hej�� jag har nog tur än så länge.. Mår bra, lite illamående och något som känns som en blandning mellan mensvärk och håll.
    Är första gången jag är gravid så jag vet ju knappt vad jag ska förvänta mig. Är just nu bara så överväldigad och grymt glad❤️
    Har ni andra barn sen innan?
  6. 3
    Hej�� jag har nog tur än så länge.. Mår bra, lite illamående och något som känns som en blandning mellan mensvärk och håll.
    Är första gången jag är gravid så jag vet ju knappt vad jag ska förvänta mig. Är just nu bara så överväldigad och grymt glad❤️
    Har ni andra barn sen innan?
  7. AnonymKarin
    #4
    Jag mår bra (i graviditetssynpunkt då) Men jag är ju bara i v5 än så länge

    Jag har dock börjat känna av fogarna vilket oroar mig lite. Har två tidigare problematiska graviditeter och den senaste gick jag på kryckor från v.23 tror jag det var. Då började foglossningen ca v.8.
    Sen känner jag av lite molvärk och ömma bröst, men det är ju ingenting
  8. 4
    Jag mår bra (i graviditetssynpunkt då) Men jag är ju bara i v5 än så länge

    Jag har dock börjat känna av fogarna vilket oroar mig lite. Har två tidigare problematiska graviditeter och den senaste gick jag på kryckor från v.23 tror jag det var. Då började foglossningen ca v.8.
    Sen känner jag av lite molvärk och ömma bröst, men det är ju ingenting
  9. Medlem sedan
    Dec 2015
    #5
    Det låter ju inte roligt med så mkt foglossning.. Hoppas det blir lite bättre den här gången.
    när har du beräknad födsel?
  10. 5
    Det låter ju inte roligt med så mkt foglossning.. Hoppas det blir lite bättre den här gången.
    när har du beräknad födsel?
  11. AnonymKarin
    #6
    Det hoppas jag med! Beräknad den 19/8. 8 väldigt långa månader framför mig
  12. 6
    Det hoppas jag med! Beräknad den 19/8. 8 väldigt långa månader framför mig
  13. Medlem sedan
    Nov 2013
    #7
    Jag har en dotter som på ett år 😃
  14. 7
    Jag har en dotter som på ett år 😃
  15. Medlem sedan
    Nov 2013
    #8
    Jag har en dotter som är ett år 😃
  16. 8
    Jag har en dotter som är ett år 😃
  17. AnonymKarin
    #9
    Jag har två tjejer sen tidigare, 6 och 4 år
  18. 9
    Jag har två tjejer sen tidigare, 6 och 4 år
  19. Medlem sedan
    Sep 2007
    #10
    Det kanske blir bättre Nu är jag gravid i vecka 7 och känner nästan inget, Jämfört med tidigare barn mådde riktigt illa då Tror att kroppen blir bättre varje gång man blir gravid.
  20. 10
    Det kanske blir bättre Nu är jag gravid i vecka 7 och känner nästan inget, Jämfört med tidigare barn mådde riktigt illa då Tror att kroppen blir bättre varje gång man blir gravid.
  21. Medlem sedan
    Nov 2013
    #11
    Citat Ursprungligen postat av fatota Visa inlägg
    Det kanske blir bättre Nu är jag gravid i vecka 7 och känner nästan inget, Jämfört med tidigare barn mådde riktigt illa då Tror att kroppen blir bättre varje gång man blir gravid.
    Då hoppas jag på det
  22. 11
    Citat Ursprungligen postat av fatota Visa inlägg
    Det kanske blir bättre Nu är jag gravid i vecka 7 och känner nästan inget, Jämfört med tidigare barn mådde riktigt illa då Tror att kroppen blir bättre varje gång man blir gravid.
    Då hoppas jag på det
  23. Medlem sedan
    Jan 2016
    #12
    Jag är gravid i vecka 9 med mitt första barn. Mår bra men är sjukt trött. Nyårsafton var en kamp... Att hålla sig vaken hela kvällen... Och att vara trevlig och engagerad.
  24. 12
    Jag är gravid i vecka 9 med mitt första barn. Mår bra men är sjukt trött. Nyårsafton var en kamp... Att hålla sig vaken hela kvällen... Och att vara trevlig och engagerad.
  25. Anonym
    #13
    Citat Ursprungligen postat av LenaA79 Visa inlägg
    Jag är gravid i vecka 9 med mitt första barn. Mår bra men är sjukt trött. Nyårsafton var en kamp... Att hålla sig vaken hela kvällen... Och att vara trevlig och engagerad.

    Kolla upp ditt järnvärde, kan vara så att kroppen behöver lite hjälp, alt. Lite extra vila.
  26. 13
    Citat Ursprungligen postat av LenaA79 Visa inlägg
    Jag är gravid i vecka 9 med mitt första barn. Mår bra men är sjukt trött. Nyårsafton var en kamp... Att hålla sig vaken hela kvällen... Och att vara trevlig och engagerad.

    Kolla upp ditt järnvärde, kan vara så att kroppen behöver lite hjälp, alt. Lite extra vila.
  27. Medlem sedan
    Jan 2016
    #14
    Jag har inskrivning på tisdag. Får se vad bm har att säga då.
    Vila är svårt att få till. Men tog en tupplur i eftermiddags. Svårare från måndag då jag börjar jobba igen...
  28. 14
    Jag har inskrivning på tisdag. Får se vad bm har att säga då.
    Vila är svårt att få till. Men tog en tupplur i eftermiddags. Svårare från måndag då jag börjar jobba igen...
  29. Medlem sedan
    Nov 2013
    #15
    hur mår ni nu?
    Mitt illamående lade sig förra veckan 😃
    Aptiten är stor! Är nu nästan alltid sugen på något att stoppa i munnen....
    Vägde mig i morse för att se hur mycket jag hade gått upp men vågen visade samma siffror som när jag plussade
  30. 15
    hur mår ni nu?
    Mitt illamående lade sig förra veckan 😃
    Aptiten är stor! Är nu nästan alltid sugen på något att stoppa i munnen....
    Vägde mig i morse för att se hur mycket jag hade gått upp men vågen visade samma siffror som när jag plussade
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar