Ny här
Aprilbarn 2016
  1. Medlem sedan
    Dec 2015
    #1

    Ny här

    Hej alla! Ville bara kika in nu när jag är ny här. I magen växer det egentligen en Maj-bebis, men pga en hjärtsjukdom jag har så kommer bebisen att komma redan i April med planerat kejsarsnitt. Så tänkte att detta forum passade bättre när jag ändå vet att bebisen kommer 4 veckor tidigare är i v 18 (17+5) å har senaste veckan känt den lilla buffa runt i magen när jag ligger ner å vilar. Mysigt! Beställde efter en barnvagn förra veckan och har sedan tidigare ett skötbord som jag fått av min moster. Hur långt har ni kommit i förberedelserna inför bebisens ankomst? Hur mkt tänkte ni förbereda? Alla gör vi ju så olika
  2. 1
    Ny här Hej alla! Ville bara kika in nu när jag är ny här. I magen växer det egentligen en Maj-bebis, men pga en hjärtsjukdom jag har så kommer bebisen att komma redan i April med planerat kejsarsnitt. Så tänkte att detta forum passade bättre när jag ändå vet att bebisen kommer 4 veckor tidigare är i v 18 (17+5) å har senaste veckan känt den lilla buffa runt i magen när jag ligger ner å vilar. Mysigt! Beställde efter en barnvagn förra veckan och har sedan tidigare ett skötbord som jag fått av min moster. Hur långt har ni kommit i förberedelserna inför bebisens ankomst? Hur mkt tänkte ni förbereda? Alla gör vi ju så olika
  3. Medlem sedan
    Nov 2011
    #2
    Hej och välkommen hit:-)

    Vi var och köpte en syskonvagn förra veckan, har köpt lite kläder. Kommer att få ett skötbord av grannen så det är bilstolen kvar känns det som:-) Och säkert lite annat smått o gott som man "råkar" hitta haha
  4. 2
    Hej och välkommen hit:-)

    Vi var och köpte en syskonvagn förra veckan, har köpt lite kläder. Kommer att få ett skötbord av grannen så det är bilstolen kvar känns det som:-) Och säkert lite annat smått o gott som man "råkar" hitta haha
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar