Råmjölk
Junibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Sep 2014
    #1

    Råmjölk

    Har börjat läcka råmjölk! Upptäckte det igår. Var fuktig så jag blev tvungen att klämma lite, och mycket riktigt - råmjölk! Från ena bröstet som kom det även lite blod i droppen som kom ut, så det ska jag ta upp med barnmorskan.
    Tycker att det känns tidigt detta, men har ju inte varit gravid förut så vet inte. Går snart in i vecka 17.
  2. 1
    Råmjölk Har börjat läcka råmjölk! Upptäckte det igår. Var fuktig så jag blev tvungen att klämma lite, och mycket riktigt - råmjölk! Från ena bröstet som kom det även lite blod i droppen som kom ut, så det ska jag ta upp med barnmorskan.
    Tycker att det känns tidigt detta, men har ju inte varit gravid förut så vet inte. Går snart in i vecka 17.
  3. Medlem sedan
    Oct 2015
    #2
    Hej
    Ursäkta min frånvaro!!
    Läst på lite om råmjölk å pratat lite med vänner
    Det är inte jätte konstigt att få mjölk i brösten så tidigt. Har å göra med hormoner skulle jag kunna tro. Tjejer som inte är gravida men som har problem med hormoner kan få mjölk i brösten utan någon graviditet.

    Hur känns det nu?
  4. 2
    Hej
    Ursäkta min frånvaro!!
    Läst på lite om råmjölk å pratat lite med vänner
    Det är inte jätte konstigt att få mjölk i brösten så tidigt. Har å göra med hormoner skulle jag kunna tro. Tjejer som inte är gravida men som har problem med hormoner kan få mjölk i brösten utan någon graviditet.

    Hur känns det nu?
  5. Medlem sedan
    Sep 2014
    #3
    Jo det är inga problem. Det rinner ju inte hela tiden, utan mest om jag trycker eller klämmer. Är lite småfuktig efter en dag med bh men annars inget
  6. 3
    Jo det är inga problem. Det rinner ju inte hela tiden, utan mest om jag trycker eller klämmer. Är lite småfuktig efter en dag med bh men annars inget
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar