God Jul!
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    God Jul!

    Jag har redan önskat er alla en God Jul här på första sidan på SingelMingel, men det var visst förra året (har vi verkligen inte lyckats fylla en sida på ett helt år?!). Hur som helst, nu är det dags igen, så: God Jul på er alla och Gott Nytt År! 2016 ska bli ett strålande år för oss alla, på ett eller annat sätt, det har jag bestämt.

    Precis som förra året blir julhelgerna en blandning av ledighet och jobb för mig. Influensorna och magsjukorna tar tyvärr inte helgledigt, så vi har folk på plats varje dag. Jag jobbar extra ett par dagar runt nyår, och tar en vecka ledigt runt trettonhelgen istället.

    God Jul! :-)
  2. 1
    God Jul! Jag har redan önskat er alla en God Jul här på första sidan på SingelMingel, men det var visst förra året (har vi verkligen inte lyckats fylla en sida på ett helt år?!). Hur som helst, nu är det dags igen, så: God Jul på er alla och Gott Nytt År! 2016 ska bli ett strålande år för oss alla, på ett eller annat sätt, det har jag bestämt.

    Precis som förra året blir julhelgerna en blandning av ledighet och jobb för mig. Influensorna och magsjukorna tar tyvärr inte helgledigt, så vi har folk på plats varje dag. Jag jobbar extra ett par dagar runt nyår, och tar en vecka ledigt runt trettonhelgen istället.

    God Jul! :-)
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    God Jul!
    Ha det gott!
  4. 2
    God Jul!
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    God fortsättning

    Jag har gäster i huset så jag sitter mindre vid datorn än annars men vi har avnjutit ett fint julbord på julaftonen och har tagit det allmänt lugnt idag. Lillemannen mådde inte bra rent psykiskt men jag vet inte vad som var fel, han ville knappt vara med på julklappsutdelning ens. Idag har han i alla fall pratat med mig, det var ett framsteg...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    God fortsättning Jag har gäster i huset så jag sitter mindre vid datorn än annars men vi har avnjutit ett fint julbord på julaftonen och har tagit det allmänt lugnt idag. Lillemannen mådde inte bra rent psykiskt men jag vet inte vad som var fel, han ville knappt vara med på julklappsutdelning ens. Idag har han i alla fall pratat med mig, det var ett framsteg...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar