Nå - filar ni på några nyårslöften?
Träning
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Nå - filar ni på några nyårslöften?

    Själv har jag inte direkt några - förutom att jobba bort de där julkilona som smugit sig på. Ingen fara egentligen, för det är ju en del av grejen med jul att man ständigt äter lite för mycket. Efter helgerna vill man ju inte se åt eländet så det är ju mer eller mindre självreglerande.

    I år har jag kommit upp i 115 gånger på pass på F&S och det känns som en bra nivå - kunde gärna bli 150 under nästa år, men det beror ju lite på hur mycket löpning det blir också. Jag har övergått till mer och mer styrkepass, märker jag i statistiken, så jag ska nog försöka hitta lite fler pulshöjare under nästa år. Från och med årsskiftet får min son börja på alla typer av pass (och inte bara spinning) och det ska bli kul att få honom som träningssällskap även på cirkelgym och skivstång Så, det får kanske bli mitt nyårslöfte - att se till att hans årskort lönar sig...
    Toda mi esperanza, eres tú, eres tú.
    Como lluvia fresca en mis manos
    como fuerte brisa, eres tú, eres tú.
    Así, así, eres tú.
  2. 1
    Nå - filar ni på några nyårslöften? Själv har jag inte direkt några - förutom att jobba bort de där julkilona som smugit sig på. Ingen fara egentligen, för det är ju en del av grejen med jul att man ständigt äter lite för mycket. Efter helgerna vill man ju inte se åt eländet så det är ju mer eller mindre självreglerande.

    I år har jag kommit upp i 115 gånger på pass på F&S och det känns som en bra nivå - kunde gärna bli 150 under nästa år, men det beror ju lite på hur mycket löpning det blir också. Jag har övergått till mer och mer styrkepass, märker jag i statistiken, så jag ska nog försöka hitta lite fler pulshöjare under nästa år. Från och med årsskiftet får min son börja på alla typer av pass (och inte bara spinning) och det ska bli kul att få honom som träningssällskap även på cirkelgym och skivstång Så, det får kanske bli mitt nyårslöfte - att se till att hans årskort lönar sig...
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Jag har gjort 82 träningspass under årets sista sex månader och då har jag ändå varit förkyld bra mycket (luftrör som krånglar)

    Tyvärr har jag en fot som ställer till problem men det verkar iaf gå att springa fem km.

    Så inför nästa år får jag kanske jobba på att springa kortare sträckor istället. Vore schysst att vinna korpserien i innebandy också, vi leder till jul.
  4. 2
    Jag har gjort 82 träningspass under årets sista sex månader och då har jag ändå varit förkyld bra mycket (luftrör som krånglar)

    Tyvärr har jag en fot som ställer till problem men det verkar iaf gå att springa fem km.

    Så inför nästa år får jag kanske jobba på att springa kortare sträckor istället. Vore schysst att vinna korpserien i innebandy också, vi leder till jul.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar