Mammagrupp på Söder i Sthlm?
Aprilbarn 2016
  1. Medlem sedan
    Jan 2016
    #1

    Mammagrupp på Söder i Sthlm?

    Haj haj! Är det någon av er som ska ha barn i mars/april/maj/juni och som bor i Sthlm? Kanske till och med på Söder? Det är inte någon av mina vänner som ska ha barn nu och jag skulle gärna träffa nya vänner att umgås med på föräldraledigheten. Jag skulle gärna träffas redan nu och gå promenader, fika, träna ihop, stötta, peppa, skratta och gråta. Om det finns intresse kan vi sätta ihop en mammagrupp Jag är öppen och gillar att prata om det mesta - högt och lågt. Kramar, Anna!!
  2. 1
    Mammagrupp på Söder i Sthlm? Haj haj! Är det någon av er som ska ha barn i mars/april/maj/juni och som bor i Sthlm? Kanske till och med på Söder? Det är inte någon av mina vänner som ska ha barn nu och jag skulle gärna träffa nya vänner att umgås med på föräldraledigheten. Jag skulle gärna träffas redan nu och gå promenader, fika, träna ihop, stötta, peppa, skratta och gråta. Om det finns intresse kan vi sätta ihop en mammagrupp Jag är öppen och gillar att prata om det mesta - högt och lågt. Kramar, Anna!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2016
    #2
    Heej! Vad roligt!

    Jag träffas gärna. Är beräkand till april och bor på Östermalm/gärdet. Har inte heller några vänner som ska ha barn nu så det vore kul. När är du beräkand?
  4. 2
    Heej! Vad roligt!

    Jag träffas gärna. Är beräkand till april och bor på Östermalm/gärdet. Har inte heller några vänner som ska ha barn nu så det vore kul. När är du beräkand?
  5. Medlem sedan
    Jan 2016
    #3
    Hej! Jag träffas också gärna. Är beräknad till den 9:e April, bor i Sköndal .
  6. 3
    Hej! Jag träffas också gärna. Är beräknad till den 9:e April, bor i Sköndal .
  7. Medlem sedan
    Jan 2016
    #4
    Kul! Jag jobbar rätt mycket men skulle kunna träffas antingen någon kväll denna vecka eller om man ska ta en fika på lördag dag?
  8. 4
    Kul! Jag jobbar rätt mycket men skulle kunna träffas antingen någon kväll denna vecka eller om man ska ta en fika på lördag dag?
  9. Medlem sedan
    Jan 2016
    #5
    Hej, Blir snittad den 4/5 och träffas gärna!
  10. 5
    Hej, Blir snittad den 4/5 och träffas gärna!
  11. Medlem sedan
    Jan 2016
    #6
    Kul! Jag jobbar tyvärr denna helg men är annars ledig onsdag och fredag om någon dag passar er? Vi kan väll ses på en fika ute?
  12. 6
    Kul! Jag jobbar tyvärr denna helg men är annars ledig onsdag och fredag om någon dag passar er? Vi kan väll ses på en fika ute?
  13. Medlem sedan
    Jan 2016
    #7
    Fredag eftermiddag typ mot kvällen? Jag jobbar dagtid men kan nog smita lite tidigare på en fredag. Förslag på var vi ses?
  14. 7
    Fredag eftermiddag typ mot kvällen? Jag jobbar dagtid men kan nog smita lite tidigare på en fredag. Förslag på var vi ses?
  15. Medlem sedan
    Dec 2015
    #8
    Hej, jag bor oxå på Östermalm och hänger gärna på er träff 😊 Kanske ses här i krokarna?
  16. 8
    Hej, jag bor oxå på Östermalm och hänger gärna på er träff 😊 Kanske ses här i krokarna?
  17. Medlem sedan
    Dec 2015
    #9
    Citat Ursprungligen postat av Lykke-Li Visa inlägg
    Hej, jag bor oxå på Östermalm och hänger gärna på er träff 😊 Kanske ses här i krokarna?
    Bf 4/5 vill också gärna ha bekantskap.
    Undrar hur gamla ni är?
  18. 9
    Citat Ursprungligen postat av Lykke-Li Visa inlägg
    Hej, jag bor oxå på Östermalm och hänger gärna på er träff 😊 Kanske ses här i krokarna?
    Bf 4/5 vill också gärna ha bekantskap.
    Undrar hur gamla ni är?
  19. Medlem sedan
    Jan 2016
    #10
    Kul! Vad sägs om att träffas på fredag? (oj det är redan imorgon....) kanske vid 15-16 tiden eller så?
  20. 10
    Kul! Vad sägs om att träffas på fredag? (oj det är redan imorgon....) kanske vid 15-16 tiden eller så?
  21. Medlem sedan
    Jan 2016
    #11
    15-16 tiden imorgon funkar fint för mig
    För mig spelar det ingen roll vart,
    Lykke-Li nämde Östermalm, har du förslag?
  22. 11
    15-16 tiden imorgon funkar fint för mig
    För mig spelar det ingen roll vart,
    Lykke-Li nämde Östermalm, har du förslag?
  23. Medlem sedan
    Jan 2016
    #12
    Fick just ett möte jag måste gå på kl 15....så blir tyvärr svårt för mig imorgon....Lördag kl 13:30 på ett café på Östermalm? vad sgäer ni?
  24. 12
    Fick just ett möte jag måste gå på kl 15....så blir tyvärr svårt för mig imorgon....Lördag kl 13:30 på ett café på Östermalm? vad sgäer ni?
  25. Medlem sedan
    Jan 2016
    #13
    Synd, jag kan tyvärr inte på lördag. Du kan inte senare på kvällen?
  26. 13
    Synd, jag kan tyvärr inte på lördag. Du kan inte senare på kvällen?
  27. Medlem sedan
    Jan 2016
    #14
    Jo! kan vara på Östermalm vid senast 16:30! Ska vi träffas då? vore kul!!
  28. 14
    Jo! kan vara på Östermalm vid senast 16:30! Ska vi träffas då? vore kul!!
  29. Medlem sedan
    Jan 2016
    #15
    Ja va kul! Vart ses vi? Vilka i tråden vill/kan komma?
  30. 15
    Ja va kul! Vart ses vi? Vilka i tråden vill/kan komma?
  31. Medlem sedan
    Jan 2016
    #16
    Nu närmar sig fredag...Ska vi säga Mocco på Nybrogatan?
  32. 16
    Nu närmar sig fredag...Ska vi säga Mocco på Nybrogatan?
  33. Medlem sedan
    Jan 2015
    #17
    Jag hänger också gärna på i mammagrupp, bor på
    söder och har bf i juni!
  34. 17
    Jag hänger också gärna på i mammagrupp, bor på
    söder och har bf i juni!
  35. Medlem sedan
    Jan 2016
    #18
    Kul . Ska vi säga 16.30 imorgon på Mocco då för er som kan?
  36. 18
    Kul . Ska vi säga 16.30 imorgon på Mocco då för er som kan?
  37. Medlem sedan
    Jan 2016
    #19
    Kul! Lite stressig daga för mig, men det ska nog gå. Är det någon fler som kan eller blir det bara du och jag Elenagomez??
  38. 19
    Kul! Lite stressig daga för mig, men det ska nog gå. Är det någon fler som kan eller blir det bara du och jag Elenagomez??
  39. Medlem sedan
    Jan 2016
    #20
    Tumme upp, någon mer som kommer?
  40. 20
    Tumme upp, någon mer som kommer?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar