Grytor och långkok
Mat & dryck
  1. Anonym
    #1

    Grytor och långkok

    Vad gör ni för grytor ni i vinter? Tycker det är så smidigt att göra nu och ha med sig till jobbet. Skulle behöva lite mer inspiration på spännande grytor man kan laga till, just nu blir det mest olika varianter av den här höstgrytan för mig. Dock så tycker jag att det är rätt dyrt i längden med viltkött. Vad använder ni?
  2. 1
    Grytor och långkok Vad gör ni för grytor ni i vinter? Tycker det är så smidigt att göra nu och ha med sig till jobbet. Skulle behöva lite mer inspiration på spännande grytor man kan laga till, just nu blir det mest olika varianter av den här höstgrytan för mig. Dock så tycker jag att det är rätt dyrt i längden med viltkött. Vad använder ni?
  3. Anonym
    #2
    Jag har gjort den grytan men med vanligt kött och det funkade alldeles utmärkt, måste inte alls vara viltkött.
  4. 2
    Jag har gjort den grytan men med vanligt kött och det funkade alldeles utmärkt, måste inte alls vara viltkött.
  5. Anonym
    #3
    En sån gryta får det bli nu i helgen! Med en massa vin
  6. 3
    En sån gryta får det bli nu i helgen! Med en massa vin
  7. Medlem sedan
    Oct 2014
    #4
    mycket grönsaker faktiskt och mindre kött.
    Sen gör jag just grytor på högrev och märgpipa som är mycket billigare.
  8. 4
    mycket grönsaker faktiskt och mindre kött.
    Sen gör jag just grytor på högrev och märgpipa som är mycket billigare.
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5
    Nåt mycket likt det där brukar jag göra på nötkött. Du måste inte använda vilt...
  10. 5
    Nåt mycket likt det där brukar jag göra på nötkött. Du måste inte använda vilt...
  11. Medlem sedan
    Mar 2014
    #6
    Mums vad gott med grytor!! Måste verkligen bli bättre. Man kanske bör köpa en sån crock-pot?
  12. 6
    Mums vad gott med grytor!! Måste verkligen bli bättre. Man kanske bör köpa en sån crock-pot?
  13. Medlem sedan
    Aug 2000
    #7
    crockpot kan jag rekommendera. Men man får tänka på att minska på vätskan samt att det av någon anledning inte blir lika mycket smak på kryddningen, så man brukar behöva ta i lite extra på slutet.
  14. 7
    crockpot kan jag rekommendera. Men man får tänka på att minska på vätskan samt att det av någon anledning inte blir lika mycket smak på kryddningen, så man brukar behöva ta i lite extra på slutet.
  15. Medlem sedan
    Mar 2014
    #8
    I kväll så blir det gryta från ett morberg recept ! Smasksen
  16. 8
    I kväll så blir det gryta från ett morberg recept ! Smasksen
  17. Medlem sedan
    Mar 2014
    #9
    Ska kolla om jag hittar någon bra då Konstigt med kryddorna, dom borde ju stanna kvar tycker man Tack för tips!
  18. 9
    Ska kolla om jag hittar någon bra då Konstigt med kryddorna, dom borde ju stanna kvar tycker man Tack för tips!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar