blivande mammor i stockholm
Junibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Jan 2016
    #1

    blivande mammor i stockholm

    Hej, jag heter sandra, är 21 år gammal och bor i åkersberga. Då jag inte har några vänner som har eller väntar barn så skulle det vara trevligt att prata med andra mammor som också ska föda i sommar ☺
  2. 1
    blivande mammor i stockholm Hej, jag heter sandra, är 21 år gammal och bor i åkersberga. Då jag inte har några vänner som har eller väntar barn så skulle det vara trevligt att prata med andra mammor som också ska föda i sommar ☺
  3. Medlem sedan
    Mar 2016
    #2
    Hej Sandra! Jag är 25 och bor i Sundbyberg. Känner inte heller nån som väntar barn. Har några vänner som har barn men de är flera år nu, vore kul med nån som är i samma situation som en själv
  4. 2
    Hej Sandra! Jag är 25 och bor i Sundbyberg. Känner inte heller nån som väntar barn. Har några vänner som har barn men de är flera år nu, vore kul med nån som är i samma situation som en själv
  5. Medlem sedan
    Jan 2016
    #3
    Hej!

    Jag heter Caroline, 25 år, bor i Vallentuna och väntar första barnet!
    Flyttade till Täby för 5 år sen från Haninge och har sen december förra året bott i Vallentuna då jag och sambon köpte hus :-)
    Skulle vara så kul att lära känna någon som också är i samma livssits :-)
  6. 3
    Hej!

    Jag heter Caroline, 25 år, bor i Vallentuna och väntar första barnet!
    Flyttade till Täby för 5 år sen från Haninge och har sen december förra året bott i Vallentuna då jag och sambon köpte hus :-)
    Skulle vara så kul att lära känna någon som också är i samma livssits :-)
  7. Medlem sedan
    Dec 2015
    #4
    Gud vad kul, då är vi ju ett gäng! Jag är 24 och flyttar till Åkersberga i maj. Mitt barn är beräknat att komma i juni Tycker vi kan försöka få ihop en träff, kanske någon helg i april efter påskledighet o så! Vad säger ni andra?
  8. 4
    Gud vad kul, då är vi ju ett gäng! Jag är 24 och flyttar till Åkersberga i maj. Mitt barn är beräknat att komma i juni Tycker vi kan försöka få ihop en träff, kanske någon helg i april efter påskledighet o så! Vad säger ni andra?
  9. Medlem sedan
    Jan 2016
    #5
    Det vore superkul!! :-)
    Jag är på!
  10. 5
    Det vore superkul!! :-)
    Jag är på!
  11. Medlem sedan
    Jan 2016
    #6
    Hej alla!
    Ja det låter superkul tycker jag ☺

    Helgen där 1 april är det en bra helg ?
  12. 6
    Hej alla!
    Ja det låter superkul tycker jag ☺

    Helgen där 1 april är det en bra helg ?
  13. Medlem sedan
    Dec 2015
    #7
    Yay ☺️
    Den helgen kan jag bara söndag ifall det funkar för er andra? Annars kanske helgen efter? Jag är ifs sjukskriven pga foglossning nu så jag kan även vardagar 😉
  14. 7
    Yay ☺️
    Den helgen kan jag bara söndag ifall det funkar för er andra? Annars kanske helgen efter? Jag är ifs sjukskriven pga foglossning nu så jag kan även vardagar 😉
  15. Medlem sedan
    Jan 2016
    #8
    Den helgen skulle funka för mig!
    Ska klippa mig kl 12 på lördagen, men det går ju fort.
    På söndagen ska jag göra fransar kl 12 och gravidyoga kl 15. Fransarna kan jag nog flytta på tills lördagen, men yogan är lite knepigare (haha), så ska vi försöka satsa på söndag den 3 april?

    Foglossning låter verkligen inte kul! :-/
  16. 8
    Den helgen skulle funka för mig!
    Ska klippa mig kl 12 på lördagen, men det går ju fort.
    På söndagen ska jag göra fransar kl 12 och gravidyoga kl 15. Fransarna kan jag nog flytta på tills lördagen, men yogan är lite knepigare (haha), så ska vi försöka satsa på söndag den 3 april?

    Foglossning låter verkligen inte kul! :-/
  17. Medlem sedan
    Dec 2015
    #9
    Söndag 3 april funkar fint för mig! Kan nog när som helst på dagen, inga planer alls
  18. 9
    Söndag 3 april funkar fint för mig! Kan nog när som helst på dagen, inga planer alls
  19. Medlem sedan
    Jan 2016
    #10
    Söndagen den 3 april funkar för mig med ☺
  20. 10
    Söndagen den 3 april funkar för mig med ☺
  21. Medlem sedan
    Oct 2015
    #11
    Även jag kan den 3april

    Vad ska vi hitta på?
  22. 11
    Även jag kan den 3april

    Vad ska vi hitta på?
  23. Medlem sedan
    Mar 2016
    #12
    Hej. Jag hakar gärna på om det är okej. Jag är ju äldre än er andra och har redan två barn. Men skulle vara kul att träffa lite tjejer som också är gravida. Om det är okej med er? Var hade ni tänkt ses?
  24. 12
    Hej. Jag hakar gärna på om det är okej. Jag är ju äldre än er andra och har redan två barn. Men skulle vara kul att träffa lite tjejer som också är gravida. Om det är okej med er? Var hade ni tänkt ses?
  25. Medlem sedan
    Dec 2015
    #13
    Gud vad kul! Då kör vi på 3 april! Ska vi ses över en fika? Antingen innerstan eller norr om, vad tycker ni andra? Vi 12-tiden, skulle det funka?

    För mig är du jättevälkommen också Freakyf ☺️
  26. 13
    Gud vad kul! Då kör vi på 3 april! Ska vi ses över en fika? Antingen innerstan eller norr om, vad tycker ni andra? Vi 12-tiden, skulle det funka?

    För mig är du jättevälkommen också Freakyf ☺️
  27. Medlem sedan
    Oct 2015
    #14
    Innerstan och kl 12 fungerar för mig!
  28. 14
    Innerstan och kl 12 fungerar för mig!
  29. Medlem sedan
    Mar 2016
    #15
    Jag vill gärna hänga på!! Kul!
  30. 15
    Jag vill gärna hänga på!! Kul!
  31. Medlem sedan
    Mar 2016
    #16
    Innerstan kl 12 den 3 april låter fint :-)
  32. 16
    Innerstan kl 12 den 3 april låter fint :-)
  33. Medlem sedan
    Dec 2015
    #17
    Toppen!
    Var i stan vill ni ses, någon som har förslag? ☺️ Jag är öppen för det mesta! ��
  34. 17
    Toppen!
    Var i stan vill ni ses, någon som har förslag? ☺️ Jag är öppen för det mesta! ��
  35. Medlem sedan
    Mar 2016
    #18
    Kan inte så många caféen. Tycker det finns många mysiga på söder, t.ex. café Vero på Ringvägen. Men annars finns ju klassiska Vetekatten mer centralt på Kungsgatan
  36. 18
    Kan inte så många caféen. Tycker det finns många mysiga på söder, t.ex. café Vero på Ringvägen. Men annars finns ju klassiska Vetekatten mer centralt på Kungsgatan
  37. Medlem sedan
    Dec 2015
    #19
    Jag har aldrig varit på café Vero men håller med om att söder är mysigt så det tycker jag låter bra Hur känner ni andra?
  38. 19
    Jag har aldrig varit på café Vero men håller med om att söder är mysigt så det tycker jag låter bra Hur känner ni andra?
  39. Medlem sedan
    Mar 2016
    #20
    Bor inte vi alla norrort? Jag kan också bara caféer på söder men märkligt egentligen att man inte kommer på nånting närmare. Men jag är också öppen för vad som, vetekatten är ju fint och söder är mysigt.
  40. 20
    Bor inte vi alla norrort? Jag kan också bara caféer på söder men märkligt egentligen att man inte kommer på nånting närmare. Men jag är också öppen för vad som, vetekatten är ju fint och söder är mysigt.
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar