Vuxen dotter
Pappasnack
  1. Anonym
    #1

    Vuxen dotter

    Jag har träffat en fin kille och vi har varit tillsammans över året. Han har en dotter på 22 år som bor hemma hos sin mamma. Min kille har en av hennes katter boende hos sig och den är jag super allergisk mot ;(
    Hon har ett par till hemma hos sin mamma. Till mitt problem...
    Hon vägrar att ta hem katten där hon bor för hon påstår att det aldrig kommer att gå....för de kommer börja bråka (hon erbjuder sig inte ens att försöka)
    Det har gått över tre månader sedan jag tog upp detta med min kille.
    Han gör inget...säger och lovar att han ska men så fort dottern säger nej så viker han sig
    Jag tycker det är jobbigt att vi aldrig kan vara hemma hos honom.och min kille vill inte stöta sig med henne då han tycker att han har tappat henne redan :/
    Han gör allt hon vill och det utnyttjar hon men det ser inte han.
    Suck...kan skrivas långt
    Hur ska jag göra?
  2. 1
    Vuxen dotter Jag har träffat en fin kille och vi har varit tillsammans över året. Han har en dotter på 22 år som bor hemma hos sin mamma. Min kille har en av hennes katter boende hos sig och den är jag super allergisk mot ;(
    Hon har ett par till hemma hos sin mamma. Till mitt problem...
    Hon vägrar att ta hem katten där hon bor för hon påstår att det aldrig kommer att gå....för de kommer börja bråka (hon erbjuder sig inte ens att försöka)
    Det har gått över tre månader sedan jag tog upp detta med min kille.
    Han gör inget...säger och lovar att han ska men så fort dottern säger nej så viker han sig
    Jag tycker det är jobbigt att vi aldrig kan vara hemma hos honom.och min kille vill inte stöta sig med henne då han tycker att han har tappat henne redan :/
    Han gör allt hon vill och det utnyttjar hon men det ser inte han.
    Suck...kan skrivas långt
    Hur ska jag göra?
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Beror på hur seriös du är

    Om dottern är 22 så lär hon väl ändå inte bo hemma länge till? När hon väl skaffar sig ett eget boende, vilket jag antar måste vara på gång, försvinner det här problemet.

    Så om du är seriös beträffande den här killen och ser en framtid med honom så är det väl bara att avvakta. Eller det är kanske inte katten som är problemet...?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Beror på hur seriös du är Om dottern är 22 så lär hon väl ändå inte bo hemma länge till? När hon väl skaffar sig ett eget boende, vilket jag antar måste vara på gång, försvinner det här problemet.

    Så om du är seriös beträffande den här killen och ser en framtid med honom så är det väl bara att avvakta. Eller det är kanske inte katten som är problemet...?
  5. Medlem sedan
    Jul 2014
    #3
    Struligt!
    Du är superallergisk och därför ska ju snubben se till så du slipper det.
    Han curlar sin vuxna dotter, såklart, och har ju sina skäl till det, men du kan ju inte vara där hos honom när det är som det är.
    Han får väl växa till sig lite som hoppas på att dottern klarar av att ta hand om SIN katt utan att säga upp bekantskapen med pappsen...
  6. 3
    Struligt!
    Du är superallergisk och därför ska ju snubben se till så du slipper det.
    Han curlar sin vuxna dotter, såklart, och har ju sina skäl till det, men du kan ju inte vara där hos honom när det är som det är.
    Han får väl växa till sig lite som hoppas på att dottern klarar av att ta hand om SIN katt utan att säga upp bekantskapen med pappsen...
  7. Anonym
    #4
    Citat Ursprungligen postat av _MaWe_ Visa inlägg
    Struligt!
    Du är superallergisk och därför ska ju snubben se till så du slipper det.
    Han curlar sin vuxna dotter, såklart, och har ju sina skäl till det, men du kan ju inte vara där hos honom när det är som det är.
    Han får väl växa till sig lite som hoppas på att dottern klarar av att ta hand om SIN katt utan att säga upp bekantskapen med pappsen...
    Ja..han curlar sin dotter men har fått sig en.rejäl tankeställare då hon varit extremt elak mot honom
    Nej...någon lägenhet är inte i sikte tyvärr.
    Vad menar du Christopher med att katten kanske inte är problemet????
    Den här killen släpper jag aldrig....älskar honom mer än livet <3
  8. 4
    Citat Ursprungligen postat av _MaWe_ Visa inlägg
    Struligt!
    Du är superallergisk och därför ska ju snubben se till så du slipper det.
    Han curlar sin vuxna dotter, såklart, och har ju sina skäl till det, men du kan ju inte vara där hos honom när det är som det är.
    Han får väl växa till sig lite som hoppas på att dottern klarar av att ta hand om SIN katt utan att säga upp bekantskapen med pappsen...
    Ja..han curlar sin dotter men har fått sig en.rejäl tankeställare då hon varit extremt elak mot honom
    Nej...någon lägenhet är inte i sikte tyvärr.
    Vad menar du Christopher med att katten kanske inte är problemet????
    Den här killen släpper jag aldrig....älskar honom mer än livet <3
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Jamen då så

    Då menar jag att det är en tidsfråga. Nog flyttar en normal 22-åring väldigt, väldigt snart hemifrån?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Jamen då så Då menar jag att det är en tidsfråga. Nog flyttar en normal 22-åring väldigt, väldigt snart hemifrån?
  11. Medlem sedan
    Jan 2016
    #6
    Ja...men tydligen så finns det inga lediga lägenheter och hon har inte råd med någon insats :/
    Vad jag undrar är om jag är för hård mot min särbo?
    Han säger att det gör ont i hela hjärtat av att se henne så ledsen när katten kommer på tal....suck
  12. 6
    Ja...men tydligen så finns det inga lediga lägenheter och hon har inte råd med någon insats :/
    Vad jag undrar är om jag är för hård mot min särbo?
    Han säger att det gör ont i hela hjärtat av att se henne så ledsen när katten kommer på tal....suck
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar