Hur mår kroppen?
Septemberbarn 2016
  1. Medlem sedan
    Jan 2016
    #1

    Hur mår kroppen?

    Hej, skrev lite i annan tråd men tänkte det är bra att hålla ämnena lite i sär... Hur mår ni?
  2. 1
    Hur mår kroppen? Hej, skrev lite i annan tråd men tänkte det är bra att hålla ämnena lite i sär... Hur mår ni?
  3. Medlem sedan
    Jan 2016
    #2
    Mår fint! För det mesta känns det inte som jag är gravid. Har dock lite ömma bröst, lite yr i bollen då jag lutar mig fram, vilda drömmar och mycket hungrigare. Lite gasig i magen och humöret svänger rött snabbt. Men som sagt var mår jag mest bra. ��
  4. 2
    Mår fint! För det mesta känns det inte som jag är gravid. Har dock lite ömma bröst, lite yr i bollen då jag lutar mig fram, vilda drömmar och mycket hungrigare. Lite gasig i magen och humöret svänger rött snabbt. Men som sagt var mår jag mest bra. ��
  5. Medlem sedan
    Jan 2012
    #3
    Citat Ursprungligen postat av Missyris Visa inlägg
    Mår fint! För det mesta känns det inte som jag är gravid. Har dock lite ömma bröst, lite yr i bollen då jag lutar mig fram, vilda drömmar och mycket hungrigare. Lite gasig i magen och humöret svänger rött snabbt. Men som sagt var mår jag mest bra. ��
    Åh fy.. Jag mår jättedåligt!! Mår illa hela tiden o är helt slut. Vill bara vila. 🙈💀
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av Missyris Visa inlägg
    Mår fint! För det mesta känns det inte som jag är gravid. Har dock lite ömma bröst, lite yr i bollen då jag lutar mig fram, vilda drömmar och mycket hungrigare. Lite gasig i magen och humöret svänger rött snabbt. Men som sagt var mår jag mest bra. ��
    Åh fy.. Jag mår jättedåligt!! Mår illa hela tiden o är helt slut. Vill bara vila. 🙈💀
  7. Nina m nr 3
    #4
    Mår illa nästan hela tiden, att bli hungrig är ingen höjdare, men det är värst på eftermiddagarna och kvällarna. Är lite hjälpt av Postafen, men det gör mig ännu tröttare än vad jag redan är.
    Annars mår jag toppen. Det är fantastiskt att få uppleva detta igen.
  8. 4
    Mår illa nästan hela tiden, att bli hungrig är ingen höjdare, men det är värst på eftermiddagarna och kvällarna. Är lite hjälpt av Postafen, men det gör mig ännu tröttare än vad jag redan är.
    Annars mår jag toppen. Det är fantastiskt att få uppleva detta igen.
  9. Medlem sedan
    Jan 2016
    #5
    Jag är så trött så jag inte vet vart jag skall ta vägen, hoppas verkligen det blir bättre snart annars vet jag inte hur jag skall orka :-D
    Mår även illa på morgonen och kvällarna, så blir mest mackor och fil att äta nu, förutom till lunch då jag oftast brukar må ok och kunna äta lagad mat. Känns ju lite sådär. Brösten är jättestora och gör jätteont :-D... Trots lite krämpor är jag ändå så fantastiskt glad, jag mår ju såhär för att jag är gravid och det känns som det absolut största och häftigaste man kan vara med om <3
  10. 5
    Jag är så trött så jag inte vet vart jag skall ta vägen, hoppas verkligen det blir bättre snart annars vet jag inte hur jag skall orka :-D
    Mår även illa på morgonen och kvällarna, så blir mest mackor och fil att äta nu, förutom till lunch då jag oftast brukar må ok och kunna äta lagad mat. Känns ju lite sådär. Brösten är jättestora och gör jätteont :-D... Trots lite krämpor är jag ändå så fantastiskt glad, jag mår ju såhär för att jag är gravid och det känns som det absolut största och häftigaste man kan vara med om <3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar