Hej! Jag är ny på denna sida och blev helt enkelt medlem för att jag vill hitta någon homosexuell man eller par att skaffa barn med. Jag är själv hetero men vill inte ha barn på det traditionella viset av många olika orsaker. Jag är ingen sambotjej som nånsin haft drömmen om att leva ihop med en annan man och dela allt med honom. Jag har känt såhär i hela mitt liv, är nu 26 år och känner så fortfarande. Skulle verkligen vara helt fantastiskt att hitta någon eller några här inne som man kan bli jättebra kompis med och inom ett par år kanske man kommit så nära varandra att man bestämmer sig för att skaffa barn. Lämna gärna era spydiga kommentarer om att jag tänker helt fel bakom skärmen. Är inte här för att höra era åsikter om hur sjukt jag tänker osv. Det är mitt beslut och jag skadar ingen genom att göra såhär. Så känner ni någon eller är någon som kan verka intresserad ut av detta får du/ni gärna svara mig. Vill ha en pappa som tar 50% ansvar. Någon man kan fira högtider tillsammans med och annars har halva vårdnaden. Någon som kan bli min bästa vän. Varför jag vill att du ska vara homosexuell är för att jag vill vara säker på att inga känslor uppstår. Vill inte ha barn än på ett tag men vill ha tid att lära känna någon ordentligt innan jag skaffar barn tillsammans med honom.